Сеул оголосив про намір істотно посилити державну підтримку автомобільної промисловості в 2026 році, щоби пом'якшити економічні ризики, спричинені новими тарифними бар'єрами з боку США та зростаючою конкуренцією з боку китайських автомобільних брендів, які активно розширюють свою присутність на глобальному ринку електромобілів. Уряд Південної Кореї підтвердив, що ключовим рішенням стане збільшення обсягу державних субсидій на електромобілі на 20% у наступному році, що має стимулювати внутрішній попит, посилити позиції національних виробників та стабілізувати автомобільний сектор під час зовнішнього тиску.
Згідно з офіційною заявою, уряд планує розширити програму фінансування не лише через субсидії на придбання електромобілів, а й за допомогою довгострокових кредитів із низькими ставками, державних гарантій та збільшення доступу до фінансування для виробників комплектуючих. Південна Корея підтвердила, що сума субсидій на пасажирські електромобілі у 2026 році зросте до 936 млрд вон, що еквівалентно приблизно $658,47 млн, тоді як у 2025 році цей показник становив 780 млрд вон. Такі кроки мають забезпечити збільшення купівельної активності всередині країни, що дозволить підтримувати виробництво, зайнятість та інноваційний розвиток, який нині є критичним для майбутнього галузі.
Влада також підтвердила, що обсяг політичного фінансування для підтримки компаній-виробників автокомпонентів у 2026 році буде вищим, ніж 15 трлн вон, які були надані у 2025 році. Крім того, Сеул розширює гарантійні програми для корейських виробників, що працюють за кордоном, зокрема у США та Мексиці, надаючи їм можливість отримувати довгострокові позики з низькими відсотковими ставками для підтримки виробництва та експорту без втрати конкурентоспроможності.
Автомобільна промисловість Південної Кореї залишається ключовим елементом економіки країни, оскільки у 2024 році експорт автомобілів становив $70,8 млрд, що дорівнює понад 10% загального обсягу національного експорту ($683,8 млрд). Один із найбільших глобальних автомобільних альянсів Hyundai Motor разом із компанією KIA, яку вважають стратегічним партнером, продовжує зазнавати суттєвого тиску, оскільки для експорту в США застосовується тариф у розмірі 25%. Американський ринок залишається найбільшим для корейських виробників та забезпечує близько 40% їхніх доходів, тому підвищення тарифів суттєво впливає на фінансові показники та планування.
Після тривалих переговорів США та Південна Корея узгодили зниження тарифів на імпорт корейських авто до 15%, що дозволить вирівняти умови конкуренції з японськими виробниками, які досягли аналогічних домовленостей раніше. Нові тарифні умови матимуть зворотну дію з першого дня місяця, у якому угода буде ратифікована та узгоджена з законодавчим пакетом інвестицій обсягом $350 млрд, який має бути поданий до парламенту США. Також Південна Корея погодилася скасувати обмеження на імпорт авто виробництва США, що відповідають федеральним стандартам безпеки, дозволивши їм ввозитись без додаткової адаптації.
Домовленості щодо зниження тарифів були досягнуті після зустрічі президента Південної Кореї Лі Чже Мьона та президента США Дональда Трампа, однак галузь продовжує очікувати остаточного юридичного затвердження, адже саме це відкриє шлях до прогнозованого й довгострокового планування, інвестицій та стабільного розвитку на глобальному ринку, де боротьба за частку прискорюється через перехід до електрифікації та автономних технологій.