Попит на седани в США поступово відновлюється

Попит на седани в США поступово відновлюється

04 липня 2024
0

У США спостерігається зростання попиту на невеликі седани. Nissan Sentra, Honda Civic, Toyota Corolla та інші демонструють двозначне зростання продажів у першій половині 2024 року.

Пам'ятається, коли деякі автовиробники заявляли про припинення виробництва седанів на користь позашляховиків? Переглядаючи цифри продажів за перше півріччя 2024 року, стає цікаво, як керівники компаній тепер ставляться до цього рішення. Невеликі седани ще не зникли - їхні продажі зростають.

Почнемо з Nissan. За перше півріччя в США було продано 89 028 Sentra, що на 55% більше, ніж у 2023 році. Це друга за продажами модель у модельному ряду Nissan, випереджаюча численні позашляховики. Якщо такі темпи збережуться, до кінця грудня їх кількість може досягти 180 000. Це легко помістило б її в число 20 найбільш продаваних автомобілів у США. І не варто забувати про Versa, яка зросла на 61 відсоток.

Автомобіль, який уже входить до двадцятки кращих, - Honda Civic, і його популярність зростає. Продажі зросли на 38 відсотків до червня, склавши 129 788 автомобілів. Як і Sentra, він займає друге місце в лінійці Honda, легко перевершуючи за продажами субкомпактний HR-V. Минулого року Civic зріс майже на 50 відсотків. Якщо такі темпи збережуться, Civic може потрапити в десятку бестселерів 2024 року.

Toyota Corolla також на шляху до цієї мети. Минулого року вона була за межами групи під номером 12, але продажі Corolla зросли на 25 відсотків у 2024 році, склавши 121 991 автомобіль. Це не включає Corolla Cross. Продажі Corolla більш ніж удвічі перевищують продажі її позашляховиків. Серед інших брендів, які насолоджуються потужними продажами невеликих автомобілів, Kia Forte зросла на 13 відсотків з 70 473 проданими авто.

Щоб було зрозуміло, позашляховики все ще шалено популярні і вже давно замінили седани як основний автомобіль. Але п'ять невеликих седанів і хетчбеків, згаданих тут, становлять майже півмільйона продажів за перше півріччя. Це значна група покупців, яких важко просто ігнорувати. Нам цікаво, скільки часу мине, перш ніж детройтські бренди це усвідомлять.

Джерело: 24tv.ua
Фото: Motor1

Обговорення новини

Коментарів поки ніхто не залишив. Станьте першим!

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація