Компанія Ineos Automotive продовжує тестувати свій позашляховик Grenadier, розроблений як сучасна заміна оригінального Land Rover Defender. Новий етап великої програми випробувань проходить у соляній шахті у Німеччині, де автомобіль працює на глибині 1,3 км. І хоча умови тут особливі, у компанії впевнені у надійності свого Grenadier.
Як стверджується, кузов автомобіля має кращу в класі корозійну стійкість. Він пофарбований електростатичним методом та оброблений воском. Плюс до цього зовні нанесено міцне порошкове покриття. Днище, включаючи район паливного бака, додатково захищене від ударів та впливу агресивного середовища.
Раніше Ineos Grenadier успішно пройшов випробування при мінус 35 градусах за Цельсієм та на висоті 2500 метрів над рівнем моря. У компанії впевнені, що соляні шахти йому не зашкодять.
Моторна гама позашляховика складається з двох 3,0-літрових рядних «шісток» від BMW: бензинової турбованої В58 (286 к.с., 450 Нм) та дизельної з подвійним турбонаддуром В57 (249 к.с., 550 Нм). Обидва двигуни працюють з 8-ступінчастим «автоматом» ZF з посиленим гідротрансформатором та ручним режимом роботи. Привід - повний з блокування центрального диференціалу та двоступінчастою роздавальною коробкою.
У Великій Британії цінник Ineos Grenadier стартує від 64 500 фунтів стерлінгів ($81 900). За доплату пропонують додатковий 12-вольтовий акумулятор, шноркель, зовнішні «розвантажувальні пояси» та позашляхові шини BFGoodrich All-Terrain T/A KO2. Також у списку опцій блокування міжосьових диференціалів Eaton з електронним керуванням.