У Китаї дебютував новий седан Hyundai із спортивним характером. «Драйверську» версію N Line додадуть до сімейства Lafesta після планового рестайлінгу. Новинка відзначиться аеродинамічним обвісом, «потайними» денними ходовими вогнями, особливими двоколірними дисками, яскравими гальмівними супортами та акцентами в салоні. Ще на Hyundai Lafesta N Line дебютує 1,5-літрова «турбочетвірка» потужністю 200 кінських сил. Старт продажу чекають восени.
Hyundai Lafesta - купеподібний 4,7-метровий седан для молодіжної аудиторії, тому розширення гами за рахунок версії N Line логічно. Спортседан виділятиметься значним заднім антикрилом, трапецеподібними вихлопними патрубками, червоними гальмівними супортами, мускулистими бамперами та лейблами N Line.
Салон всіх Hyundai Lafesta чекає на реінжиніринг, і N Line - не виняток. Седан отримає нову передню панель з парою 10,25-дюймових екранів, об'єднаних під склом, сучасніше кермо з чотирма спицями, селектор «робота» поступиться місцем кнопковому пульту, а дефлектори повітроводів стануть потайними.
Про зміни шасі поки нічого не відомо, а продуктивністю Lafesta N Line не здивує. З переходом на новий 1,5-літровий двигун потужність знизиться з 204 до 200 кінських сил, а момент - з 265 до 253 Нм. Преселективний 7-ступінчастий робот і передній привід незмінні. Втім, з погляду оподаткування турбомотор робочим об'ємом 1497 кубічних сантиметрів є біль раціональним.
На даний момент топ-версія Hyundai Lafesta коштує 154 800 юанів ($24 300), і модифікація N Line навряд чи виявиться помітно дорожчою. Старт продажів у Китаї відбудеться найближчими тижнями, а потім дебютує звичайна родина оновлених Lafesta.