Останнім часом дедалі більше говорять про кризу на автомобільному ринку Німеччини, проте німецькі автобренди стикаються з труднощами й за кордоном. Яскравий приклад - Audi, чиї продажі у США зазнали значного скорочення. У 2023 році компанія реалізувала на цьому ринку 228 550 автомобілів, а за підсумками 2024 року - лише 196 576.
Флагманські моделі продемонстрували відчутне падіння. Продажі Audi Q5 знизилися на 23%, Audi A4 - на 48%. Сильне скорочення торкнулося Audi A8 (мінус 28%), електромобілів e-tron GT (мінус 10%), великих кросоверів Audi Q7 (мінус 28%) та Audi Q8 (мінус 24%), а також їхніх електричних версій Audi Q8 e-tron (мінус 27%) і Audi Q8 Sportback e-tron (мінус 33%).
Водночас позитивна динаміка спостерігалася у компактного кросовера Audi Q3, продажі якого зросли на 45%, досягнувши 32 090 одиниць. Моделі Audi Q4 e-tron і Audi Q4 Sportback e-tron показали скромне зростання на 5% (8546 одиниць) та 8% (2810 одиниць) відповідно. Невелике збільшення продемонстрували Audi A5 (+4%) та Audi A6 (+2%).
Продажі спорткарів Audi R8 і Audi TT обвалилися на 48% і 95% відповідно, однак ці моделі вже зняті з виробництва.
Попри загальне скорочення обсягів реалізації, продажі сертифікованих автомобілів з пробігом зросли на 29,3%, досягнувши 48 225 одиниць. Це свідчить про стабільний попит на преміальні авто за більш доступною ціною.