Продажі електромобілів на європейському авторинку відновили зростання

Продажі електромобілів на європейському авторинку відновили зростання

24 квітня 2025
1

У першому кварталі 2025 року кількість зареєстрованих нових автомобілів у ЄС знизилася на 1,9% порівняно з першим кварталом 2024 року, а дані за березень 2025 року показали незначне зниження на 0,2% порівняно з аналогічним періодом минулого року, оскільки глобальна економічна ситуація залишається особливо складною та непередбачуваною для автовиробників.

На цьому фоні продажі електромобілів на європейському авторинку зросли на 23,9%, захопивши 15,2% загальної частки ринку ЄС.

До березня 2025 року електричні транспортні засоби з акумуляторами (BEV) становили 15,2% від загальної частки ринку ЄС, що свідчить про зростання порівняно з базовим показником у 12% у першому кварталі 2024 року. Гібридні електричні транспортні засоби різко зросли, захопивши 35,5% ринку та залишаючись кращим вибором серед споживачів ЄС. Тим часом сукупна частка ринку бензинових і дизельних автомобілів впала до 38,3% проти 48,3% за той самий період 2024 року.

У першому кварталі 2025 року продажі нових акумуляторних електромобілів зросли на 23,9% до 412 997 одиниць, захопивши 15,2% загальної частки ринку ЄС. Три з чотирьох найбільших ринків ЄС, на які припадає 63% усіх реєстрацій електромобілів з акумуляторами, зафіксували значне зростання: Німеччина (+38,9%), Бельгія (+29,9%) та Нідерланди (+7,9%). Це контрастує з Францією, де спостерігалося зниження на 6,6%.

Цифри за 1 квартал 2025 року також показали, що кількість нових реєстрацій гібридно-електричних автомобілів у ЄС зросла на 20,7%, завдяки значному зростанню на чотирьох найбільших ринках: Франції (+47,5%), Іспанії (+36,6%), Італії (+15,3%) та Німеччини (+10,5%). Це призвело до 964 108 одиниць, зареєстрованих у першому кварталі 2025 року, що становить 35,5% частки ринку ЄС.

У першому кварталі 2025 року реєстрація гібридних електромобілів, що підключаються до мережі електромобілів, зросла на 1,1% до 207 048 одиниць. Насамперед це було зумовлено значним збільшенням обсягів на ключових ринках, таких як Німеччина (+41,8%) та Іспанія (+30,7%). У результаті гібридні електромобілі, що підключаються до мережі електромобілів, становлять 7,6% від загальної кількості зареєстрованих автомобілів у ЄС, порівняно з 7,4% у першому кварталі 2024 року.

Крім того, у березні 2025 року коливання порівняно з попереднім роком продемонструвало зростання на 17,1% для акумуляторних електричних і на 23,9% для гібридних електричних автомобілів, тоді як гібридні електричні автомобілі, що підключаються до мережі, зафіксували зростання на 12,4%.

До кінця першого кварталу 2025 року кількість реєстрацій бензинових автомобілів значно скоротилася на 20,6%, причому на всіх основних ринках спостерігалося зниження. Франція зазнала найбільшого падіння, де реєстрація впала на 34,1%, за нею йдуть Німеччина (-26,6%), Італія (-15,8%) та Іспанія (-9,5%).

Наразі зареєстровано 779 817 нових автомобілів, частка ринку бензину впала до 28,7% порівняно з 35,5% за той самий період минулого року. Подібним чином ринок дизельних автомобілів скоротився на 27,1%, що призвело до 9,5% ринку дизельних автомобілів у першому кварталі 2025 року. Загалом на більшості ринків ЄС спостерігалося двозначне падіння. Крім того, березень 2025 року порівняно з аналогічним періодом минулого року показав зниження на 20,7% для бензину та 25,5% для дизеля.

Джерело: AUTO-Consulting
Фото: ACEA

Обговорення новини

Oleg_H  

Особливо оце радує:
"До кінця першого кварталу 2025 року кількість реєстрацій бензинових автомобілів значно скоротилася на 20,6%, причому на всіх основних ринках спостерігалося зниження. Франція зазнала найбільшого падіння, де реєстрація впала на 34,1%, за нею йдуть Німеччина (-26,6%), Італія (-15,8%) та Іспанія (-9,5%)."

Як так сталось, що божественні ДВЗ починають купляти все менше?))

+3-1ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація