Японський автовиробник Mazda побив власний рекорд продажів у США попри обережний підхід до впровадження електрокарів.
За прогнозами аналітиків, загальні продажі автомобілів у США зростуть лише на 2,3% у 2024 році. На цьому тлі результати Mazda здаються приголомшливими: бренд збільшив продажі на 16% порівняно з попереднім роком і побив рекорд, що тримався з 1986 року, продавши у США понад 420 тисяч авто, пише Autoblog.
Президент підрозділу Mazda в Північній Америці Том Доннеллі пояснив це зростання популярністю компактних кросоверів і позашляховиків середнього розміру. За його словами, наступного року компанія прагне поставити 450 тисяч авто.
Ще одним секретом успіху компанії став обережний підхід до електрифікації. Зараз компанія пропонує три гібридні моделі: гібрид CX-50, створений за технологією Toyota, і версії позашляховиків CX-70 і CX-90, що підключаються до електромережі. Mazda має намір запустити власну гібридну систему та випробувати американський ринок з повністю електричним транспортним засобом до 2027 року.
Модельний ряд Mazda значною мірою покладається на кілька ключових моделей. CX-5, компактний кросовер, виготовлений у Японії, залишається бестселером, попри те, що він є одним із найстаріших автомобілів у своїй лінійці. Редизайн очікується протягом наступних двох років. Субкомпактний хетчбек CX-30 і виготовлений в Алабамі CX-50 також внесли значний внесок у нещодавнє зростання бренду.