На російському ринку автомобільних шин найближчим часом можуть з'явитися нові гравці - виробники з Ірану. Як повідомляє видання «Акценты» з посиланням на главу Асоціації гільдій шинної промисловості Ірану Хамідрез Абдолмалекі, контракти на експорт гуми вже укладено. Які саме компанії розпочнуть роботу в Росії, поки що невідомо, проте їм доведеться витримати конкуренцію з китайськими суперниками, щоб закріпитися на новому ринку.
Серед країн Близького Сходу Іран - один із найбільших виробників шин. У середньому щорічно у країні виготовляють по 20 мільйонів шин. Покришки виключно іранської марки Goldstone використовують місцеві автомобільні компанії SAIPA та Khodro.
Іранський бренд Pirozhi Tire із самого запуску використовує у виробництві технології італійської Pirelli, а процеси виготовлення шин Barez базуються на компетенціях німецької Continental.
Крім домашнього ринку, марки з Ірану забезпечують продукцією інші країни - Афганістан, Ірак, Азербайджан та Вірменію.
Які саме виробники з Ірану мають намір з'явитися в Росії, поки що невідомо. Також неясно, чи збираються вони налагоджувати місцеве виготовлення шин. Однак ніша може виявитися вже зайнятою: на тлі відходу західних фірм різко наростив постачання в Росію Китай. За підсумками першого півріччя, частка шин з Піднебесної злетіла до 30 відсотків - в країну було ввезено 10,9 мільйона покришок.