Ravon вернулся на украинский рынок

Ravon вернулся на украинский рынок

03 июня 2019
18

GM Uzbekistan возобновил поставки автомобилей Ravon на украинский рынок.

Компания «Укр-УзАвто» сообщила о возобновлении поставок автомобилей Ravon, выпущенных СП GM Uzbekistan. Помимо импортированных ранее хэтчбека А-класса Ravon R2 и седана В-класса Ravon R4, в списке доступных украинцам моделей появился новый седан В-класса Ravon Nexia R3. При этом седана С-класса Gentra, построенного на базе Chevrolet Lacetti, не будет.

Ravon Nexia R3 - переднеприводный седан на базе Chevrolet Aveo образца 2005 года (кузов T250). Габаритная длина модели - 4330 мм, ширина - 1690 мм, высота - 1505 мм. Размер колесный базы - 2480 мм, дорожный просвет равен 154 мм.

Автомобиль комплектуется 1.5-литровым 16-клапанным бензиновым мотором B12D концерна General Motors, развивающим до 106 л.с. (141 Нм) и допускающим использование бензина АИ-92. В пару мотору предусмотрена 5- или 6-ступенчатая механическая коробка передач. Заявленное время ускорения с места до 100 км/ч - 12.2-12.3 секунды, комбинированный расход топлива - 6.5-7 л/100 км.

В базовое оснащение входит система ABS и система курсовой устойчивости ESC, передние противотуманные фары, фронтальная подушка безопасности водителя, аудиосистема с AM/FM радио и CD, MP3 плеером, а также AUX и USB, бортовой компьютер и регулируемая по высоте рулевая колонка. В комплектациях дороже базовой могут быть установлены электростеклоподъемники передних и задних дверей (с функцией автоматического спуска и подъема со стороны водителя), кондиционер, 15-дюймовые легкосплавные колесные диски, боковые зеркала с электрорегулировками и управление аудиосистемой на рулевом колесе.

Источник: Avtoblog.ua

Обсуждение новости

Вход | Регистрация

smites  

Краще верніть Chevrolet.

+6-1ОТВЕТИТЬ  
Андрей-Херсон  

Краше б і не завозили

+2-8ОТВЕТИТЬ  
smites  

Андрей-Херсон, Ви про Равон чи Шевроле?) Бо, як я знаю, то в самому Узбекистані вони продають моделі під брендом Шевроле.

+3-1ОТВЕТИТЬ  
Андрей-Херсон  

smites, равон

+3-1ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 1
Ябадабаду  

Самое интересное осталось за кадром. Цены в отличие от самих авто прилично так "посвежели". Пытаться продавать авео 15-ти летней давности по цене логана или 301 это даже забавно.

+9ОТВЕТИТЬ  
e_mik80  

Ябадабаду, причем в Узбекистане этот "Равон" стоит 8700USD, что ближе к реальной цене.

+5ОТВЕТИТЬ  
Wert  

Ябадабаду, а чим суттєво відрізняється Логан/Пежо/Сі-елізі конструктивно від Нексії 3?

+2-3ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 3
Wert  

1) база довша і що? В даному класі на трасі це +, а в місті 2) якість матеріалів на однаковому рівні- в даному випадку дніщенська в обох 3) дизайн то на любителя. Тільки от голий бубон на 3-циліндровому моторі від ПСА за ціною буде рівний доволі немпогано упакованому Авео/Нексії з нормальним атмодвиглом, нормальною повсякденною динамікою. Подивимося на ціи, а там люди гривнею проголосують.

+1-8ОТВЕТИТЬ  
Felix Tut  

Wert, як на мене то Нексія може виграти навіть якістю матеріалів іх збіркою і ресурсом всіх запчастин. Ну і плюшок теж буде достатньо. Але дизайн все перекреслює. Я вже давно думав, чому не завозять і якби купував, то і Нексія теж була б серед фаворитів. Але побачив ціни і вони пока не перебороли конкурентів. І тут головне дизайн ((((((((((. Купуєш стару українську АВЕО замісь престижної французької ПЕЖО. Нєєєєєєє...... От якби ціна була б українська... ооооооооооо

+1-4ОТВЕТИТЬ  
Petr01  

Wert, яка різниця в місті чи на трасі? довша база це комфорт в першу чергу для задніх пассажирів і + вміст багажника...! По друге мова не йде про те поганий дизай чи не поганий, можливо для когось і самий кращий але мова йде що цій формі кузова 15 років. І я би не заплатив за цю машину стільки грошей як за логан чи елізі навідь із-за 15 річного дизайну, тим більше Є вибір (це моя думка). А по третє не думаю що ця нексія буде економнішою від логана чи елізі, скоріше навпаки! Хіба що ціна була би як мінімум на 30-40% дешевше конкурентів, тоді МОЖЛИВО подумав би АЛЕ на жаль це НЕ так, тому що у офіційного дилера ціна на равон р3 нексія починається ВІД 11500$ а логан йде ВІД 10000$, так що як на мене равон р3 це дорога машина минулого віку..
http://ravonauto.com.ua/auto/ravon-nexia-r3/

+8-1ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 1
Jeremy Jones  

Коли цікавився, який недорогий автомобіль купити собі в якості першого авто, розглядав і Равон, і Сітроен \ Пежо \ Рено, оскільки ціна була найнижча, а в якості першого авто хотілося щось "попростіше", щоб не шкода було побити, пошкрябати. Проте огляд оголошень "після ДТП" всіх цих представників і вивчення краштестів NCAP (в якому до речі багато моделей Шеуролє навіть не тестували, бо вони здається відмовились від проходження) прийшов до висновку що одні, що другі - гроб на колесах. 2-3 з 5 бали по краш тестам і повний тотал кузову при будь якому зітненні. Стойки, дах, рама, все у цих недоавтомобілів деформується при будь якому зіткненні без можливості ремонту. Купив Suzuki (5 з 5 по краш тестам). Життя дорожче за дешевий авто низької якості з нульовою пасивною безпекою.

+4-1ОТВЕТИТЬ  
Autochevy  

Jeremy Jones, Згоден. Аналогічно підходив до вибору.

+2ОТВЕТИТЬ  
razdvacrack  

за 8~9 р4 була цікава модель, за 11 вибачте але ні.

+2ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация