Rivian не планує знижувати ціни задля підвищення попиту, як це зробили Tesla та Lusid. Зі слів генерального директора компанії Ар-Джей Скарінджа (RJ Scaringe), електричний пікап R1T та позашляховик R1S бренду користуються постійним високим попитом. Виконання вже зібраних замовлень займе кілька місяців, але їх кількість не озвучується.
Базовий Rivian R1T із двомоторною силовою установкою компанія пропонує за ціною від 74 800 доларів. Тоді як двомоторний позашляховик R1S коштує на 5000 дорожче. Цінники топових версій із чотирма моторами та більш ємними акумуляторами можуть досягати 100 000 доларів.
Оскільки виробництво Rivian розташоване у США, базові версії R1T та R1S потрапляють під федеральну програму субсидування, тобто на них поширюється федеральна податкова пільга у розмірі 7500 доларів. Крім того, пікап та позашляховик компанії залишаються привабливою пропозицію на вторинному ринку, оскільки «добре зберігають свою вартість». На думку Скарінджа, це очевидна ознака «здорового попиту».
У 2023 році Rivian підвищила план виробництва з 50 000 до 52 000 одиниць. З квітня до червня компанія відвантажила 12 640 автомобілів, замість прогнозованих аналітиками 11 000 одиниць. Також компанія зосереджена на нарощуванні виробництва на своєму заводі у Нормалі, штат Іллінойс, та «зниженні витрат на шляху до прибутковості».
Виходячи з фінансового звіту стартапу за другий квартал 2023 року, чистий збиток компанії склав 1,2 мільярда доларів проти торішніх 1,7 мільярдів. При цьому виручка потроїлася до 1,1 млрд. Це дозволяє розраховувати на менші операційні збитки у 2023 році.