Генеральний директор Rivian поставив інженерам задачу скоротити витрати на 40 000 доларів при випуску кожного електромобіля моделей R1T і R1S шляхом ретельного аналізу компонентів і витрат на виробництво.
Електричний пікап Rivian R1T і позашляховик R1S були засипані похвалою від рецензентів, але, за словами представників компанії, початкові версії машин коштують всього 74 800 доларів. Це означає, що автовиробник на кожній машині втрачає приблизно 33 000 доларів.
Цей удар, який Rivian отримує від кожного електромобіля - еквівалентний стартовій ціні базового Ford F-150 з бензиновим мотором. Таким чином, компанія дуже швидко витрачає отримані інвестиції у розмірі 18 мільярдів доларів.
Частину цієї фінансової шкоди можна пояснити тим, що завод Rivian's Normal у штаті Іллінойс працює лише на одну третину своєї повної потужності. Електричні пікапи також складніші у виготовленні, ніж більшість конкурентів.
Ситуація також ускладнюється невигідними угодами, які Rivian уклала з постачальниками запчастин кілька років тому, що призвело до того, що компанія отримала завищені ціни за компоненти.
Аналітики з Wells Fargo припускають, що Rivain доведеться скоротити витрати та підвищити ціни, щоб досягти цільової валової рентабельності до кінця 2024 року. Rivian вже підвищила ціни на 20 відсотків на деякі моделі минулого року, але у майбутньому ціна машин повинна вирости у середньому до 100 000 доларів, щоб бути рентабельною.