«Хвороби зростання» переслідують американську компанію Rivian, яка минулого року розпочала серійне виробництво електричних пікапів R1T і кросоверів R1S, але до березня була змушена визнати, що ціни на продукцію доведеться суттєво підвищити. Тепер настала черга інших методів оптимізації витрат - компанія повідомила співробітників про скорочення штату на 6%.
Як пояснює Reuters з посиланням на звернення Роберта Джозефа Скаринджа (RJ Scaringe) до співробітників компанії Rivian, яку він очолює, виробничий персонал підприємства в Іллінойсі, де зараз здійснюється складання електромобілів, скороченнями торкатися не буде. У наступні 18 місяців, за словами глави та засновника компанії, Rivian зосередиться на покращенні властивостей електромобілів на базі платформи R1 та комерційних фургонів EDV для Amazon, а також на прискоренні розробки платформи R2, яка до 2025 року має лягти в основу чергового покоління споживчих моделей. Як підкреслив Скаріндж у своєму листі до співробітників, компанія зараз зберігає фінансову стійкість, але для повної реалізації наявного потенціалу вона має покращувати показники прибутковості.
Станом на 31 грудня минулого року штат Rivian налічував понад 10 тисяч співробітників. Виходить, що під скорочення потраплять близько 600 людей. Наприкінці першого кварталу Rivian мала в своєму розпорядженні вільні кошти в розмірі $16 млрд. У другому кварталі цього року компанія випустила 4401 електромобіль, що на 72% більше в послідовному порівнянні, а кількість відвантажених машин зросла на 267% до 4467 штук. За підсумками поточного року Rivian розраховує випустити 25 тисяч електромобілів, хоча кількість попередніх замовлень на дві моделі вже перевищила 90 тисяч штук.