У Китаї відкрито прийом заявок на Lynk & Co Z20: компактний електрокар, створений на платформі SEA. В Європі ця модель дебютувала в жовтні під ім'ям Lynk & Co 02, і, хоча зовні п'ятидверки ідентичні, хімічний склад і місткість тягових батарей, а також електродвигуни різняться. А головне в Піднебесній крос-хетч удвічі дешевший, ніж у Німеччині чи Франції!
На старті продажів Lynk & Co Z20 коштує від 136 до 151 тисячі юанів (еквівалент 18-20 тисяч євро). Для порівняння в Західній Європі ціни тільки починаються з 36 тисяч євро. При цьому начинка китайської версії в чомусь більш просунута: електромотор розвиває 335 кінських сил, розгін 0-100 займає 5,3 секунди. Параметри європейської версії - 272 кінські сили і 0-100 за 5,5 секунди.
За хімічним складом тягова батарея в Китаї простіша: літій-залізо-фосфатна ємністю 62 кВт-год. В Європі використовується нікель-кобальт-марганцевий акумулятор на 66 кВт-год. Запас ходу за різними вимірювальними циклами порівнювати некоректно: у Китаї заявлена автономність 530 кілометрів (CLTC), у Європі - 445 кілометрів (WLTC). За швидкістю зарядки китайський варіант кращий: від 10% до 80% від 300-кіловатного джерела можна зарядитися за 15 хвилин, а європейський кросовер підтримує 150-кіловатну зарядку і поповнює енергію вдвічі повільніше.
Хоча уніфікації між Lynk & Co Z20 і Zeekr X немає, різниця за габаритами в межах похибки, а кузови дуже схожі. При цьому «двадцятка» більш обтічна: коефіцієнт аеродинамічного опору Сх дорівнює 0,25 проти 0,28 у початкового Zeekr. Оскільки Zeekr X вважається більш «преміальним», він дорожчий: від 149 до 199 тисяч юанів.