Британська компанія Integrals Power розробила новий катодний матеріал на основі літій-марганцево-залізо-фосфату (LMFP), який збільшує ємність акумуляторів. Про це повідомив генеральний директор і засновник Integrals Power Бехнам Хормозі в LinkedIn.
Повідомляється, що новий катодний активний матеріал був випробуваний міжнародною дослідницькою компанією QinetiQ. Результати показали, що батареї, в яких використовується цей матеріал, зберігають набагато вищий відсоток ємності в умовах сильного розряду порівняно зі звичайними літій-залізо-фосфатними батареями.
QinetiQ провела випробування осередків, виготовлених з використанням матеріалу Integrals Power LMFP і стандартних графітових анодів і рідкого електроліту. Кожен елемент тестувався при навантаженні на електрод 2 мАг/см2.
«Сукупні результати, надані клієнтами та QinetiQ, демонструють здатність матеріалу забезпечувати високу продуктивність без шкоди для довговічності - характеристики, необхідні для таких вимогливих додатків, як електромобілі», - зазначив Бехнам Хормозі.
Як зазначає видання Interesting Engineering, традиційні літій-залізо-фосфатні акумулятори володіють перевагами в плані безпеки і терміну служби, але їхня корисна ємність знижується при високих навантаженнях.
Випробування QinetiQ показали, що літій-марганцево-залізо-фосфатні елементи зберігають 99% своєї первісної ємності за швидкості розряду 2С (еквівалентно 30-хвилинному часу розряду), 95% за 5С (12-хвилинний час розряду) і навіть 60% за екстремальної швидкості розряду 10С (6-хвилинний час розряду).
У виданні вважають, що нова технологія може прокласти шлях до появи електромобілів зі значно більшим реальним запасом ходу або з меншими і менш дорогими акумуляторними батареями.