Японська марка Subaru вирішила розпочати освоєння світового ринку електромобілів у кооперації з спорідненою корпорацією Toyota Motor, але дебют кросовера Solterra був затьмарений скандалом з відкликанням співплатформенної моделі Toyota bZ4X через погане кріплення коліс до маточини. Як повідомляють японські ЗМІ, сенсу створювати гібриди, що підзаряджаються, в Subaru теж не бачать.
Про це на початку тижня повідомило видання Nikkei Asian Review, попутно повідомивши, що єдиним гібридом Subaru, що заряджається від мережі, за межами Японії залишався кросовер Crosstrek, який з наступного року перестане пропонуватися в такому варіанті силової установки. Клієнтам марки буде доступний лише кросовер чисто у гібридному виконанні, який не можна заряджати від електромережі. Машина у версії з функцією підзарядки пропонується Subaru з 2018 року за $36 845, але попитом не користується - у США минулого року на її частку припало не більше 1% продажів усіх моделей японської марки.
Рішення Subaru просто пояснити бажанням оптимізувати ресурси на електрифікацію парку. Марка не може похвалитися великими обсягами продажів і значними бюджетами, тому всього зайвого в перехідний період треба рішуче позбуватися. Всього на світовому ринку, за даними S&P Global, на частку гібридів, що заряджаються, припало не більше 2% продажів за підсумками минулого року. Типовий гібрид, що заряджається, дозволяє на заряді тягової батареї проїхати близько 80 км, у разі необхідності подолати більшу відстань силова установка задіяє повноцінний ДВЗ.
Окрім традиційних гібридів, Subaru зосередиться на розробці акумуляторних електромобілів. Швидше за все, як у випадку з Solterra, не виключається кооперація з більшими автовиробниками.