Toyota оновила електричний кросовер bZ4X, зробивши його потужнішим, більш далекобійним і технологічно досконалішим. Електромобіль, який дебютував у 2021 році, пройшов планову модернізацію в середині життєвого циклу. Серед головних змін - вдосконалення дизайну, розширення лінійки силових агрегатів, збільшення запасу ходу та впровадження швидшої зарядки завдяки новому бортовому пристрою змінного струму потужністю 22 кіловати.
У модельній лінійці 2026 року для передньопривідного bZ4X запропонують два варіанти з різними батареями. Базова версія отримає акумулятор ємністю 57,7 кВт-год і електромотор потужністю 167 кінських сил, що забезпечує запас ходу до 445 кілометрів. Потужніший передньопривідний варіант оснащений 224-сильним електромотором та батареєю на 73,1 кВт-год, що дозволяє проїжджати до 573 кілометрів на одному заряді.
Флагманська модифікація - двомоторна версія з повним приводом, яка розвиває 343 кінські сили. Вона також комплектується акумулятором ємністю 73,1 кВт-год, що дає можливість долати до 520 кілометрів без підзарядки. Ця версія розганяється до 100 км/год за 5,1 секунди та здатна буксирувати причіп масою до 1,5 тонни, що є серйозним показником для електричних кросоверів.
Зовнішні зміни є точковими - Toyota підкоригувала передню частину кузова, покращивши аеродинамічні характеристики автомобіля. Значніші оновлення відбулися в інтер'єрі: центральну консоль оснастили новою 14-дюймовою мультимедійною системою, яка тепер входить у стандартну комплектацію. Крім того, інженери доопрацювали шумоізоляцію та підвіску, зробивши автомобіль тихішим і комфортнішим у русі.
Важливою технічною новацією стала можливість зарядки змінним струмом потужністю 22 кіловати, що значно скорочує час відновлення запасу ходу.
Старт продажів оновленого Toyota bZ4X у Європі запланований на другу половину 2026 року, а ціни оголосять ближче до початку реалізації. Попри офіційний вихід на європейський ринок.