За останній місяць зими українці придбали 77,5 тис. вживаних автомобілів. Це на 21% менше, ніж за аналогічний період минулого 2022 року.
Зазначається, що частка внутрішніх перепродажів залишається стабільно високою: 83% від загальної кількості угод купівлі-продажу вживаних авто.
Частка імпорту автомобілів з пробігом з-за кордону склала 17% від загальної кількості придбаних вживаних легковиків. Для порівняння, у лютому 2022 року цей показник був зафіксований на рівні 30,8%.
На внутрішньому ринку в лютому українці уклали 64,4 тис. угод купівлі-продажу вживаних легковиків.
З-за кордону у лютому 2023 року привезли 13,1 тис. вживаних авто.
Загалом лютневий рейтинг перепродажів вживаних легковиків на внутрішньому ринку виглядає так:
- Volkswagen Passat - 2 316 угод
- Skoda Octavia - 2 060 угод
- Lanos & Sens - 2 031 угода
- Volkswagen Golf - 1 743 угоди
- Renault Megane - 1 186 угод
- Ford Focus - 987 угод
- Skoda Fabia - 923 угоди
- BMW 5 Series - 920 угод
- Toyota Camry - 889 угод
- Audi A6 - 862 угоди
- Opel Astra - 854 угоди
- ВАЗ 2109/99 - 834 угоди
- BMW 3 Series - 827 угод
- Chevrolet Aveo - 798 угод
- Mercedes-Benz E-Classe- 748 угод
Лідером серед брендів легковиків, які купували на внутрішньому ринку, за підсумками лютого залишається Volkswagen. Наші співвітчизники уклали 7,8 тисячі угод купівлі-продажу машин цієї марки, що складає 12,1% від загальної кількості. На другому місці - ВАЗ. Частка цього бренду поступово знижується та в січні склала 6,1% (3,9 тис. угод). Третє місце в рейтингу зайняв Renault (5,9%, 3,8 тис.).