Положення KPO показують, що в Польщі буде запроваджено новий податок на транспортні засоби внутрішнього згоряння та запроваджено більший збір за реєстрацію таких автомобілів.
Певні положення KPO (Krajowy Plan Odbudowy) зобов'язують Польщу, зокрема, до 2024 року підвищити реєстраційний збір для автомобілів з системою внутрішнього згоряння, до 2026 року запровадити новий податок для власників транспортних засобів із системою внутрішнього згоряння та до 2025 року створити зони виключно для транспортних засобів з низьким рівнем викидів у найбільших містах. Виконання цих вимог є умовою отримання Польщею коштів з Фонду реконструкції. Те, що польська влада взялася запровадити ці положення в рамках Національного плану відбудови, підтвердив голова Постійної комісії Ради міністрів міністр Лукаш Шрайбер.
Він зазначив, що поки немає жодної конкретики. Ці вимоги є обов'язковими для виконання. А саме питання розміру податку буде вирішуватися безпосередньо в Польщі.
Заступник міністра фінансів Артур Собонь підтвердив, що спосіб реалізації обговорюваних рішень є питанням польської політики.
«У нас є своя специфіка, свій темп енергетичної трансформації, але в принципі, звісно, ??ми хочемо підтримати трансформацію, коли йдеться про перехід від нафти та нафтопродуктів до інших джерел енергії, також коли йдеться про транспортні засоби, тому це частина польської політики, це частина ширшої європейської політики», - сказав Собонь.