У Росії починається «новий» етап імпортозаміщення

У Росії починається «новий» етап імпортозаміщення

11 серпня 2022
1

Попри всі запевнення росіян щодо неефективності економічних санкцій, новини з-за «поребрику» свідчать - «не все так однозначно». Особливо цікавим є повідомлення про те, що на території особливої економічної зони Самарської області налагодять виробництво компонентів і вузлів для російського автопрому. Зокрема, споживачем тольяттинських пластмас стане АвтоВАЗ.

За деякими даними, площа нового виробництва становитиме 4500 квадратних метрів. Планується, що до 2028 року річний обсяг виробництва становитиме 5 мільйонів одиниць пластикових деталей. Ними росіяни хочуть замінити імпортні компоненти, доступ до яких втратили після військового вторгнення в Україну 24 лютого цього року.

Лише у червні виробництво легкових автомобілів у Росії знизилося на 89% порівняно з тим же місяцем 2021 року. І це при тому, що на початку літа АвтоВАЗ урочисто відзвітував про відновлення виробництва Lada Granta та Niva Legend, щоправда, у «спрощених» комплектаціях. Під цим терміном ховається відсутність ABS, подушки безпеки та деяких елементів комфорту, зокрема кондиціонера.

Пізніше стало відомо, що виробництво Lada Vesta перенесуть з Іжевська до Тольятті. На місці іжевського майданчика планують організувати індустріальний парк та налагодити на його території збирання електромобілів e-Largus. Що із цього росіянам вдасться реалізувати, покаже час.

Джерело: Авто Центр

Обговорення новини

Ol67  

А це ще новини звіттілля: "Возобновил работу шинный завод компании Yokohama, расположенный в Липецкой области. Предприятие со штатом 760 человек находилось в простое с марта, последние пять месяцев незанятые сотрудники получали две трети заработной платы. Также еще 1 августа к работе вернулся российский шинный завод компании Continental." Якось так...

+1ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація