Автовиробників у США можуть змусити зменшити капоти. Національне управління з безпеки дорожнього руху (NHTSA) запропонувало радикально змінити підхід до проектування передньої частини автомобілів. Йдеться, зокрема, про капоти і решітки - особливо травмонебезпечні для пішоходів елементи. Експерти пояснюють, що це також дасть змогу трохи заощадити паливо.
Менше ніж за 10 років кількість пішоходів, які загинули в автокатастрофах у США, зросла більш ніж удвічі. Влада думає, як змінити сумну статистику. Один з варіантів - пропозиція NHTSA.
У документі, що складається з 238 сторінок, йдеться переважно про необхідність прийняти новий стандарт дизайну автомобілів. У його описі згадано буквально все - від розміру капота до решітки та кутів розташування елементів конструкції.
Новий стандарт знизить ризик серйозних чи смертельних травм голови у дітей та дорослих пішоходів при ударах на швидкості до 40 км/год. Зараз з цим пов'язано близько 70 відсотків травм пішоходів.
Управління пропонує перепроєктувати машини вагою менше ніж 4536 кілограмів - тобто майже всі, включно з пікапами та позашляховиками. До цього, однак, потрібно провести тести з манекенами у натуральну величину, які імітують різних пішоходів - дітей та дорослих.
Попри те, що проблема безпеки на дорогах стоїть гостро, ухвалення нових правил може не коштувати витрачених зусиль. У самому NHTSA підрахували, що це врятує не більше 67 життів на рік.