Минулого року американці звернули увагу на недорогі легковики і кросовери. Хоча в лідерах ринку, як і раніше, повнорозмірні пікапи, інтерес до дешевих моделей зріс: солідний приріст показали Mitsubishi Mirage (+125%), Nissan Versa (+72%) і Sentra (+40%), Volkswagen Jetta (+51%), Chevrolet Trax (+84%) і Buick Envista (+286%). На 39% збільшилися продажі легкого безрамного Ford Maverick.
Видання Motor1.com вважає, що одним із бенефіціарів зростання продажів недорогих машин став Nissan: японська марка продала 152 тисячі Sentra, 42 тисячі Versa і 77 тисяч кросоверів Kicks. Також відмінно себе проявило сімейство Honda Civic: попит зріс на 21% до 242 тисяч штук. Майже чотириразове зростання продажів зафіксовано у Buick Envista, хоча в даному випадку статистика пояснюється ефектом низької бази.
Аналітики відзначають, що хоча тенденція вибору більш дешевих автомобілів простежується, не всі змогли отримати вигоду зі зростання ринку «бюджетників». Наприклад, продажі Kia Soul, Seltos і Niro трохи знизилися порівняно з 2023 роком, також невдалий рік виявився у Hyundai Santa Cruz (-13%). У сегменті компактних кросоверів все стабільно: лідерство у Toyota RAV4 і Honda CR-V, тільки ці дві моделі подолали планку 400 тисяч штук на рік.
Щонайменше на дві моделі зі списку «бюджетників» у 2025 році чекає відставка: Mitsubishi Mirage і Nissan Versa знімуть з конвеєра без наступників. Таким чином, седани продовжують втрачати позиції в США під натиском кросоверів.