Український виробник шин розширює потужності заводу!

Український виробник шин розширює потужності заводу!

07 декабря 2018
5
Информация размещена на правах рекламы:

Незважаючи на насторожене ставлення сьогодні до українського бізнесу в цілому, яке супроводжується відмовами європейських клієнтів від зустрічей на території України, а перевізників від рейсів до України, на тлі все зростаючих темпів трудової еміграції українців, «РОСАВА» йде за своїм планом - розширення присутності на європейських ринках і реалізація програми модернізації виробництва.

Завдяки належному виконанню своїх зобов'язань голландською компанією "VMI Holland BV", сьогодні вранці біля воріт заводу стояло 6 фур з новим обладнанням. Шиноскладальний комплекс EХХIUM був спеціально виготовлений на замовлення компанії "РОСАВА" за 15 місяців. Робота кипить ... шинникам потрібно встигнути все підготувати до приїзду фахівців з Нідерландів, які вже в середині грудня почнуть пусконалагоджувальні роботи.

Нагадаємо, що в серпні 2017 року ця ж компанія поставила перший комплекс EХХIUM і разом з фахівцями "РОСАВА" в стислі терміни підготували його до запуску. Наприкінці жовтня шиноскладальний комплекс здали в експлуатацію. За цей період успішно освоєні нові технології по збірці шин і нові види продукції. Саме тут були зібрані новинки - зимові шини PREMIORRI ViaMaggiore Z Plus з посадковим діаметром від 16 до 18 дюймів, літні PREMIORRI Solazo S Plus з посадковим діаметром від 16 до 19 дюймів. І це - не межа...

Адже одностадійний шиноскладальний комплекс забезпечує складання шин, які будуть позиціонуватися у високому ціновому сегменті як шини преміального класу від 17 до 20 дюймів з категорією швидкості H, V, W - 210 км/год, 240 км/год, 270 км/год відповідно.

Постачання нового обладнання та виконання зобов'язань обома партнерськими сторонами - хороший знак, який вселяє оптимізм нам, як українському виробникові, на увесь 2019 рік!

Источник: РОСАВА

Обсуждение новости

Кто ты? Входи!
Или регистрируйся

Kalenichenko_Iaroslav  

Це все радує, але сама тегнологія виготовлення, технічні суміші гум, різних хім. компонентів ,що з цим? Чи як завжди права купіл ездить не купил.

ответить   +1
djigit85  

Я лично не доверяю укр.производителю шин. Я покупаю мишлен, хумко. Хенкук, фулда.

ответить   -3
olgg  

djigit85, Зря. Лучше каждый год покупать новую PREMIORRI ViaMaggiore Z Plus , чем ездить на трёх летнем бренде. Сам пробовал и скажу что новая лучше старой.
Правда если устроит шумность. И ещё дискомфорт на первых сотнях км, такое ощущение как будто прилипает к дороге и тяжело рулится.

ответить   +2-1
MaxCrank  

Изначально думал брать самую модную Хакапелиту, но начитался положительных отзывов на Премиори, и с мыслями о поддержке отечественного производителя вперемешку с азартом купил всё-таки зимнюю Z Plus. Пока в городе на нерасчищенном снегу и каше показала себя отлично и даже превзошла мои ожидания. После 40 км/ч начинается "турбинный" гул - можно достаточно близко воспроизвести характер, если снять с пылесоса насадку и держать вплотную к какому-нибудь вентилятору из ПК, чтобы он раскрутился. Это минус, конечно, но прикольно иногда - с набором скорости кажется, будто сейчас пойдём на взлёт). По ТТХ - 71 децибел. Лёд она пока видела только на низких скоростях (выехать из территории), поэтому по его поводу сказать особо не могу ничего на данный момент (да и ну его нафиг попадать на лёд на дороге, если уж на то пошло - разве что контролируемо в тестовых целях).

ответить   +3-1
olgg  

В прошлом году решился поставить на рабочую машину (Джили Эмгранд) PREMIORRI ViaMaggiore Z Plus 215/55 R16, до этого стояла нокиан (финляндия), очень положительно был удивлен. Сцепные свойства, по ощущениям, показались лучше фина (может из-за того что новая), но на трассе шумновата . Для города самое то. Летом поставил летнюю этого же бренда. Этой зимой на новую машину установил тоже PREMIORRI ViaMaggiore Z Plus.

ответить   +3

Кто ты? Входи!
Или регистрируйся