У січні 2025 року ринок нових легкових автомобілів в Україні скоротився на 6,1% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Причиною став збій у роботі реєстрів, який практично паралізував ринок вживаних авто, а отже частина потенційних покупців нових авто просто не змогла продати свій попередній автомобіль. Відновлення реєстрацій з 20 січня не змогло компенсувати втрати, що й спричинило загальне падіння динаміки продажів.
Однією з найпомітніших тенденцій стало різке скорочення частки електромобілів - лише 15,6% проти 23,7% у січні 2024 року. Це пов'язують із дефіцитом популярних раніше моделей, зокрема VW ID.4 і Honda MN-V, тоді як на перші ролі виходять електрокари китайських брендів, які покупці сприймають з певною обережністю. Водночас китайський гігант BYD впевнено нарощує присутність на ринку, посівши 5-те місце, обігнавши навіть Volkswagen.
Серед інших китайських брендів виділяється Zeekr, який закріпився на 11-му місці, випередивши Mercedes-Benz. У сегменті преміальних автомобілів також відбулися зміни - українці тепер частіше обирають BMW і Audi, тоді як Mercedes-Benz втрачає популярність.
Лідером ринку залишається Toyota, яка має одразу три моделі в ТОП-5, хоча Toyota RAV4 у січні поступилася Renault Duster, який стартував дуже впевнено. А серед головних несподіванок - стрімке зростання BYD Song, який посів 3-тю позицію в рейтингу продажів, випередивши багато популярних моделей.