В майбутньому кросовери можуть зникнути з ринку

В майбутньому кросовери можуть зникнути з ринку

26 лютого 2023
166

У найпрогресивніших країнах, де боротьба за екологію виходить на перший план, попит на кросовери та позашляховики (SUV) у майбутньому може зійти на «ні». Про те, що такий розвиток подій цілком можливий, пише видання Motor1.com.

Журналісти нагадують, що у 2022 році на сегмент SUV припадало 45-46% світових продажів легкових автомобілів. Різке зростання частки кросоверів та позашляховиків відбулося в таких країнах, як Індія, Німеччина, Великобританія, Мексика, Індонезія, Туреччина, Малайзія, В'єтнам, Південна Африка, Таїланд та Філіппіни. Однак у США, другому за величиною ринку у світі, вона навпаки скоротилася на 7%, а в Китаї - на 2%.

Дані по Європі в матеріалі не наводяться, але, судячи з того, як сильно в ЄС перейнялися екологією, місцева влада може підвищити податки для власників кросоверів і позашляховиків, які, в силу більшої маси, виділяють більше викидів CO2, ніж седани, компактвени і малолітражки.

За підрахунками експертів, автомобілі класу SUV викидають у середньому 107,9 г вуглекислого газу на кілометр, тоді як у решти машин цей показник не перевищує 98-100,8 г/км.

Логіка проста - чим важчий автомобіль, тим більше палива витрачається на його переміщення і тим більше вуглекислого газу викидається в атмосферу.

Експерти вважають, що, дотримуючись цього принципу, в деяких країнах можуть запровадити підвищений податок за токсичність і занадто велику масу авто, що згодом «вб’є» попит на кросовери, і позашляховики.

Джерело: MMR

Обговорення новини

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація
Andriy86  

Якась маячня. Вага маленького родстера BMW Z4 1480-1610кг, вага маленького седана Мерседес С класс 1500-1840 кг, вага середньорозмірного кросовера Mazda CX-5 1450-1617 кг. Надутий кузов кросовера ваги не додає.

+3-10ВІДПОВІСТИ  
Fighting Falcon  

Andriy86, а надутий кузов кросовера надутий повітрям?)) Плюс у кросовера більший лобовий опір. Коротше кажучи, SUV це мертвонароджений клас авто.

+7-7ВІДПОВІСТИ  
Алексей Сухоруков  

ВасильЯ, по перше так. Кузов надутий повітрям. Лобовий опір це дійсно проблема. А от великий салон і можливість проїхати там де седан не зможе вже плюс. Так що він не мертвонароджений.

+3-2ВІДПОВІСТИ  
Показати ще 53
Val Komarov  

Європа ж на електромобілі переходить, які ще викиди CO2?

+3ВІДПОВІСТИ  
Fighting Falcon  

Val Komarov, ті викиди СО2, які відбудуться до 2035 року, коли повністю перейдуть. А в 2035 році перестати виробляти ДВЗ ще не означає припинити викиди СО2 від транспорту, великий парк якого ще їздитиме і пердітиме викидами.

+1ВІДПОВІСТИ  
No Mercy  

ВасильЯ, електромобілі в кращому випадку при пробігу під 100 тисяч км тільки порівнюються з авто з ДВЗ по викидам СО2. Так що екологія там спірна.

+1-2ВІДПОВІСТИ  
Показати ще 27
Dmytro222  

Просто SUV дуже розмилось. Ось подивіться на останні моделі vw id4, hyundai ioniq 5, tesla model y? Що це таке? Який там кліренс, які кути звисів, який хід підвіски? Це одні з найпопулярніших зараз авто, це що кросовери?

+3-1ВІДПОВІСТИ  
Fighting Falcon  

Dmytro222, справа в тому, що vw id4, hyundai ioniq 5, tesla model y це кросовери (CUV - Crossover Utility Vehicle - спочатку північноамериканський тип автомобіля, побудований на легковій платформі, але при цьому має окремі риси, характерні для SUV). А у статті йдеться про SUV (sport utility vehicle - спортивно-утилітарний автомобіль - тип автомобіля, що походить спочатку з класу позашляховиків, але використовується в переважній більшості випадків у містах та на асфальтованій дорозі). На практиці термін SUV використовується для позначення будь-якого автомобіля з повним приводом та збільшеним дорожнім просвітом. Отже, ці відмінності були спочатку розмиті. Кросовери та SUV це чистий маркетинг. Запропонували покупцеві звичайний універсал із нібито трохи більшою прохідністю чи позашляховик, але не екстремальний, а адаптований до гордських умов і покупець клюнув. Хоча за статистикою, ці позашляхові опції не використовують 90% покупців. ВИСНОВОК: а навіщо був потрібен козі баян?

+3ВІДПОВІСТИ  
No Mercy  

ВасильЯ, після високого авто морально і психологічно некомфортно їздити на низькому. Перевірено багато разів. Краще оглядовість у місті, безпека, та ж сама прохідність.

+3-1ВІДПОВІСТИ  
Показати ще 32
Fighting Falcon  

nikolaynovgorodskiy, Високий центр тяжкості у кросоверів погіршує керованість, це загальновідомий факт. Кому як а я це дуже відчуваю, навіть після додаткового заниження авто лише на 15мм різницю відчув суттєву. Є сайт, здається італійський, там проводять випробування різних авто на проходження лосиного тесту. Так на відео добре видно як важко дається цей тест кросоверам і позашляховикам, тіліпає їх з боку на бік ледве вдається ловити. А KIA Sportage 18-го модельного року взагалі його не пройшов, розколбасило його так, що аж страшно.

+1-1ВІДПОВІСТИ  
No Mercy  

ВасильЯ, якби ви уважно дивилися ці тести, то бачили б, що деякі кросовери проходять ці тести краще, ніж легкові авто. Багато легковиків теж не пройшло. Сучасні підвіски нівелюють це. На Q8 їздили коли небудь? Думаю, що ні. Більшість легкових не зайде в поворот на тій швидкості, що Q8, хоча там вага більше двох тонн. Не кажучи вже про менші кросовери.

+2-3ВІДПОВІСТИ  
Fighting Falcon  

nikolaynovgorodskiy, можна зробити все, але постає вартість питання. Основні обсяги продажів на бюджетниках та середньому ціновому діапазоні. Навіщо брати ексклюзив, з його високими технічними досягненнями, якщо це вибір одиниць. Підвіска Q8 на пневмі, а це дуже дорого як у виробництві, так і в обслуговуванні, переважній більшості людей це по кишені. У Бентлі чи Ролс-Ройса може ще краще, але чого обговорювати цей "космос".

+1ВІДПОВІСТИ  
No Mercy  

ВасильЯ, переважній більшості людей в тій же Україні звичайний Ланос не по кишені, про це свідчить статистика. Мова ж не про це. Тігуан набагато дешевший, керується ще краще, ніж Q8. Розмова була про типи кузову і технології, а не про доходи людей.

-3ВІДПОВІСТИ  
Fighting Falcon  

nikolaynovgorodskiy, правильно, мова була не про доходи, а про масовий сегмент існуючого та експлуатованого людьми парку автомобілів, який охоплює відносно недорогі автомобілі. А ви для свого прикладу використовували найкращі та дуже дорогі зразки автопрому. Зрозуміло, що вони за рядом показників кращі за бюджетників, але їхня частка в загальній масі мінімальна. Тому міркуємо про масовий сегмент, не впадаючи в крайнощі. Ось якраз, у вищенаведеній статті йдеться саме про основну масу кросоверів, SUV і позашляховиків, які з низки причин мають меншу екологічність. Наводяться УСЕРЕДНЕНІ цифри. Так само і я, маю на увазі керованість того чи іншого класу авто в СЕРЕДНЬОМУ, тобто загалом, а вас весь час тягне у окремі випадки, до порівняння окремих моделей. Який сенс порівнювати з Q8, якщо основна маса на ньому не їздить? Порівняння Тигуана з Q8 з формулюванням "керується ще краще" це в яких одиницях вимірювання проводилася оцінка? Якщо це суб'єктивна думка, то це таке.

+1-1ВІДПОВІСТИ  
Показати ще 40

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація