У світі дедалі більше люксових кросоверів: їх уже пропонують Bentley, Rolls-Royce, Aston Martin. Буквально наступного тижня очікується прем'єра Ferrari Purosangue і, здається, навіть McLaren, який довго критикував загальне захоплення сегментом SUV, визнав його важливість для успішного бізнесу і готується переглянути свої погляди з подачі нового боса.
Інша річ - Bugatti: всупереч чуткам, французька марка не планує випускати позашляховик. Принаймні в найближчі десять років. Про це в інтерв'ю німецькому виданню Autobmobilwoche розповів гендиректор компанії Bugatti Rimac Мате Рімац. За словами Рімаца, 10-річний план розвитку також не включає повністю електричної моделі «Бугатті» - і це при тому, що його власна фірма спеціалізується саме на електрокарах та супутніх технологіях.
До того ж до 2032 року багато брендів планують відмовитися від ДВЗ, принаймні - на окремих ринках. Втім, Bugatti завжди воліла йти своїм власним шляхом, а не слідувати трендам: схоже, за нового керівництва в цьому плані нічого не змінилося.
Проте навіть Bugatti не вдасться уникнути переходу на «зелені» технології. Та вона й не збирається: той самий Рімац ще півроку тому підтвердив, що спадкоємець «Широна» буде «серйозно електрифікований», тобто стане гібридом, очевидно - із зарядкою від мережі. Минулого місяця компанія представила родстер W16 Mistral і офіційно підтвердила, що це буде остання модель із 16-циліндровим двигуном.
Це означає, що важливо новому гіперкару, громадський дебют якого запланований на 2024 рік, дістанеться якийсь інший ДВЗ. Ми поки не знаємо, чи розроблять його з нуля спеціально для Bugatti або запозичають у партнерів концерну Volkswagen. Скажімо, у Lamborghini, яка готує для спадкоємця Aventador, що також стане гібридом, новий V12.
Все в тому ж інтерв'ю Мате Рімац заявив, що одна з його цілей - зробити так, щоб гібридна силова установка Bugatti дозволяла проїхати в режимі електромобіля хоча б 50 кілометрів. Це дозволить власникам гіперкарів експлуатувати їх у міському середовищі, не включаючи ДВЗ.