Вантажівку Mercedes-Benz перетворили на «безпілотник» для збирання цукрового тростника

Вантажівку Mercedes-Benz перетворили на «безпілотник» для збирання цукрового тростника

07 червня 2022
0

Компанія Daimler Truck показала вантажівку Axor, оснащену комплексом автоматизованого управління фірми Grunner. Такі машини використовують у парі з збиральним комбайном на плантаціях цукрової тростини у Бразилії. Автоматизація дозволяє проводити прибиральні роботи з меншими витратами та вдвічі підвищує їхню ефективність. При цьому, незважаючи на наявність автопілота, водій під час руху знаходиться в машині, але тримати руки на кермі не зобов'язаний.

Вантажівки Mercedes-Benz, оснащені комплексом автоматизованого управління, використовують для збирання цукрової тростини в Бразилії з 2019 року. Їх будує місцева агротех-компанія Grunner у партнерстві з Mercedes-Benz do Brasil, причому за основу безпілотників беруть спеціально створену під потреби фермерів модифікацію Axor. У неї є додаткова передня вісь, стоять шини високої прохідності та антени для прийому сигналів із супутника.

До того як автомобіль виїжджає в поле, його маршрут розраховують на комп'ютері з точністю до сантиметра. Вантажівка працює в парі зі збиральним комбайном (теж автоматизованим), рухаючись зі швидкістю близько шести кілометрів на годину. Орієнтуватися йому допомагають круїз-контроль, дані GPS та карти з геоприв'язкою. Однак водій під час руху перебуває у кабіні, але не зобов'язаний тримати руки на кермі. Його завдання після наповнення кузова - відвести врожай на пункт збору.

Автоматизація дає дворазовий виграш в обсягах збирання цукрової тростини за одиницю часу. А завдяки точній навігації знижується витрата палива та мастильних матеріалів, а також витрати на технічне обслуговування та ремонт. До кінця року загальна кількість переданих Grunner вантажівок становитиме близько 640, з них 580 буде задіяно у збиранні врожаю.

Цей проект цілком заснований на технології автоматизованого керування Grunner, що адаптована під прибиральні роботи. Але паралельно Daimler Truck через дочку Torc Robotic розробляє власні магістральні тягачі з автопілотом четвертого рівня. Вони використовуються напрацювання Waymo, які хочуть впровадити в американські «капотники» Freightliner Cascadia.

Джерело: Daimler Truck

Обговорення новини

Коментарів поки ніхто не залишив. Станьте першим!

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація