Внутрішнє очищення двигуна воднем: на 33% більший ресурс фільтра сажі та менша витрата палива до 18%

Внутрішнє очищення двигуна воднем: на 33% більший ресурс фільтра сажі та менша витрата палива до 18%

19 вересня 2022
9
Інформація розміщена на правах реклами:

Будь-яке горіння органічних продуктів супроводжується утворенням сажі. Адже горіння - це реакція окислення. Паливо у двигуні автомобіля - не виключення.

Оксид вуглецю СО або чадний газ, СО2 вуглекислий газ, NxOx оксиди азоту, SO2 двоокис сірки окислюються з вуглецю у навколишнє середовище через фільтр сажі та забивають його прохідність, а у двигуні залишаються вуглецеві відкладення, що руйнують двигун зсередини. Але навіть цей хімічний процес не вирок для двигуна авто.

Повнота згоряння палива

ККД бензинових двигунів становить тільки 35%, дизельних - 50%. Тобто це кількість енергії від згоряння палива, що перетворюється в кінетичну енергію руху. Відпрацьовані рештки палива, яких більшість, відкладаються на деталях двигуна у вигляді суміші нагару смол, лаків, сажі й золи.

Ці продукти горіння забивають фільтр сажі (каталізатор і сажовий фільтр), випускний колектор, утворюють наліт на поршнях та поршневих кільцях, свічках запалювання, що ускладнює їх роботу. Вуглецеві відкладення на деталях двигуна стають причиною збільшеної витрати палива й оливи, відсутності тяги, нестійких обертів, димного вихлопу.

Переповнення фільтра сажею та золою змушує все частіше запускати регенерацію, від якої настає механічний знос. А відчистити вуглецеві відкладення з двигуна можна тільки механічно - розбираючи двигун та очищуючи вручну.

Українська науково-виробнича компанія Hydroxy Ukraine пропонує альтернативу - очищення двигуна воднем. А встановлення водневої системи на авто дозволить ще й зменшити витрату палива.

Профілактичне очищення двигуна воднем

Завдяки хімічним властивостям водневмісного газу у Hydroxy Ukraine очищують камеру згоряння на автомобілі та фільтр сажі без демонтажу. Через повітряний патрубок подається суміш водню та кисню. Цей газ впливає на вуглецеві відкладення на молекулярному рівні, розщеплює їх та легко відділяє від деталей двигуна. Процедуру обов'язково повторювати щороку або раз на 15 тис. км.

Оскільки таке очищення фільтрує вихлоп: вміст чадного газу і вуглеводнів зменшується у півтора раза, оксидів нітрогену - до п'яти разів, це зменшує навантаження на фільтр сажі та продовжує його термін служби на 33%. Завдяки внутрішньому очищенню двигуна вирівнюється тиск у циліндрах, розкоксовуються компресійні кільця, а розхід палива зменшується на 10%.

Недолік такої процедури лише у тому, що на разі послуга доступна тільки для мешканців Львова. Для автовласників з інших областей є ще привабливіша пропозиція!

Воднева система для авто

Підходить система для всіх типів палива - дизель, бензин та авто, оснащені ГБО. Вона не потребує додаткової реєстрації чи документації про обладнання автомобіля водневою системою.

Установка монтується на борту автомобіля - під капотом або в багажник, а під час руху виробляє водневмісний газ з дистильованої води, що є додатковим джерелом енергії.

Питома теплота згоряння бензину - 10500 ккал, дизелю - 10300 ккал. А от водню - 28700 ккал. Тобто кількість теплоти, що виділяється у разі повного згоряння водню майже втричі більше від органічних видів палива.

Автомобілі зі звичайним двигуном внутрішнього згоряння, які працюють на бензині, дизелі чи газі, можна збагатити водневою сумішшю. Це не змінить основного типу пального автомобіля, але може суттєво зекономити його витрати.

Загалом з водневою системою для авто економія палива складе до 18%, або 1-2 л на 100 км.

Також система очищує двигун від вуглецевих відкладень, збільшує потужність авто, позитивно впливає на сажовий фільтр та каталізатор.

Записатися на очищення сажового фільтра чи отримати консультацію про придбання водневих систем можна за номером 0678834265. Завітати на СТО особисто можна за адресою: Львів, с. Підбірці, вул. Тракт Глинянський, 29 або дізнатися більше на сайті hydroxy.com.ua.

Джерело: Hydroxy Ukraine

Обговорення новини

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація
Горыныч  

Можно быть уверенным, кому в этом году достанеться Нобелевская премия, это просто технологический рывок на несколько порядков вперед.

+2ВІДПОВІСТИ  
Kotya.  

Горыныч, я пішов на сайт почитати.
Але побачив там *магнітний модифікатор палива* та закрив одразу.
А починалось не так вже й погано...

+3-1ВІДПОВІСТИ  
Crosby1130  

Kotya., я вибачаюсь, де вы там знайшли про магніти?

ВІДПОВІСТИ  
Показати ще 1
NVG  

Розумію, що деякі учасники скептично віднесуться, але мене зацікавило...я вирішив спробувати!

Поїздка на Дюранго 5.7 Суми - Львів. Крііз на 115 км.год (це не просто було)). Середній росход 12-12.5 л/100 км. полвина двигуна не включалась взагалі.

Після установки Львів - Суми. Круіз на 115, манера їзди також. Середній росход 10-10.5 літрів на сотню.

Помітно м

-2ВІДПОВІСТИ  
Aльфа  

Та пишіть вже відразу, що витрати палива знижуються на 100%, а потім це чудо-агрегат починає виробляти бензин + видобувати біткоїні.

+1ВІДПОВІСТИ  
Andriy86  

Почему мой коментарий удалили?

ВІДПОВІСТИ  
Ol67  

Нарешті термодинаміка переможена! А зараз треба вже братися за вічний двигун!

+1ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація