Компанія Hyundai Motor Company повідомила, що новий Hyundai NEXO з водневою силовою установкою на паливних елементах отримав найвищий можливий п'ятизірковий рейтинг за результатами останніх випробувань безпеки Euro NCAP. Для моделі це не лише чергове формальне визнання, а й важливе підтвердження того, що воднева технологія може поєднувати нульові викиди з рівнем пасивної та активної безпеки, який відповідає найжорсткішим сучасним стандартам.
Під час випробувань із захисту дорослих пасажирів салон Hyundai NEXO продемонстрував високу структурну стабільність у тесті на фронтальне зіткнення зі зміщенням. Euro NCAP відзначила хороший рівень захисту колін, стегнових кісток і всіх критичних зон тіла як водія, так і переднього пасажира. У випробуванні на жорсткий бар'єр по всій ширині автомобіль також показав переконливі результати, а в тесті на бічний удар отримав максимальну кількість балів. Додатково підкреслено ефективний захист пасажирів з дальнього боку завдяки наявності центральної подушки безпеки - рішення, яке дедалі частіше стає ключовим елементом у боротьбі з вторинними травмами при бічних зіткненнях. Захист від хлистових травм шиї для передніх і задніх сидінь у тестах на удар ззаду був оцінений як хороший.

Не менш високі результати NEXO продемонстрував і в категорії захисту дітей. Манекени, що імітують шестирічну та десятирічну дитину, показали добрий рівень захисту в усіх критичних зонах тіла як під час фронтальних, так і бічних ударів, що дозволило моделі набрати максимальну кількість балів у цих сценаріях. Окремо зазначено наявність функції деактивації подушки безпеки переднього пасажира з чіткою індикацією її стану, а також коректну й безпечну сумісність з усіма схваленими дитячими утримуючими системами.
Euro NCAP також звернула увагу на комплекс додаткових рішень, які виходять за межі класичних краш-тестів. Серед них - передова система eCall, що автоматично викликає екстрені служби у разі серйозної аварії, технологія запобігання вторинному зіткненню після первинного удару, а також перевірена працездатність дверей і вікон у сценаріях затоплення автомобіля. Для моделі з водневою силовою установкою ці аспекти мають особливе значення, оскільки безпека у нестандартних аварійних ситуаціях є одним із головних критеріїв довіри з боку споживачів.

За сукупністю показників новий Hyundai NEXO досяг 90 відсотків у категорії захисту дорослих пасажирів і 85 відсотків у категорії захисту дітей, а також показав високі результати в сегментах безпеки вразливих учасників руху та ефективності систем допомоги водієві. Таким чином модель підтвердила відповідність усім чотирьом основним напрямам оцінювання Euro NCAP, які сьогодні вважаються еталоном для європейського ринку.
У Hyundai наголошують, що цей результат логічно продовжує серію п'ятизіркових оцінок бренду, до якої вже входять IONIQ 5, IONIQ 6 та IONIQ 9. Для компанії це підтвердження того, що безпека залишається базовим принципом розробки автомобілів незалежно від типу силової установки. Новий NEXO, який під час руху викидає лише водяну пару, одночасно демонструє прагнення Hyundai розвивати нульову емісію без компромісів у питаннях захисту водія, пасажирів і інших учасників дорожнього руху.
Цей результат також має символічне значення для водневого напряму Hyundai. Попереднє покоління NEXO у 2018 році стало першим у світі серійним автомобілем на паливних елементах, який пройшов випробування Euro NCAP і вже тоді отримав п'ять зірок за стандартами того часу. Нинішній рейтинг демонструє, що за роки розвитку технологій Hyundai не лише зберегла, а й суттєво підвищила рівень пасивної й активної безпеки, встановлюючи орієнтир для всього сегмента FCEV на глобальному ринку.