Як за час війни в Україні змінилась відвідуваність автосалонів?

Як за час війни в Україні змінилась відвідуваність автосалонів?

21 вересня 2022
0

Вже, на жаль, стало звичним, що під час повітряної тривоги всі відвідувачі звільняють приміщення магазинів та громадських закладів. Стосується це і автосалонів. AUTO-Consulting з'ясував у провідних операторів, як це вплинуло на відвідуваність? І чи є тренд на позитивні зміни?

Буквально через місяць після початку повномасштабного вторгнення Росії, майже всі дилерські центри відновили свою роботу. Звичайно, працювали вони за спеціальним воєнним графіком та із зрозумілими обмеженнями. Проте, це стало для потенційних покупців сигналом, що продажі нових автомобілів в Україні відновлено. І їх, як і до війни, можна подивитися у салонах або, навіть, замовити тест-драйв. Яка ситуація зараз?

У прес-службі компанії «Субару Україна» повідомили, що ще не всі салони зараз можуть працювати. Але ті, які знаходяться на відносно безпечній території, вітають клієнтів та намагаються надавати всі послуги та інформацію. Цікавість до нових автомобілів є, люди починають більше відвідувати салони. Проте, в нових реаліях, потенційним покупцям також допомагає можливість отримати повну інформацію в інтернеті.

В прес-службі компанії «АВТ Баварія Україна» зазначають, що відвідуваність салонів системно визначити досить важко. Адже, більшість клієнтів приходять за попередньою домовленістю з продавцями. Проте те, що відвідуваність в принципі існує, можна розглядати як позитивний тренд.

У прес-службі компанії «Ніссан Мотор Україна» повідомили, що ситуація із відвідуваністю автосалонів сильно залежить від регіону України.

За інформацією прес-служби компанії «Єврокар», з початком війни відвідуваність автосалонів у цілому знизилась. Не кажучи вже про регіони з активними бойовими діями чи регулярними обстрілами. Хоча, є й приклади відносно позитивних трендів. Але вони здебільшого спостерігаються у регіонах, які прийняли значну кількість переселенців.

У прес-службі компанії «Рено Україна» фіксують, що з червня люди почали активніше повертатися у салони. Проте, на думку прес-служби, трендом це назвати ще важко, і довоєнних показників відвідування ще не досягнуто.

У прес-службі представництва «Stellantis» в Україні повідомили, що у порівнянні з березнем чи квітнем відвідуваність автосалонів значно зросла. Але її рівень все ще нижче довоєнних часів. Клієнти стали більш практичними у виборі автомобілів і дуже часто, в першу чергу, орієнтується на ціну. Тим не менше, результати з продажів нових авто випередили очікування, - зазначають у прес-службі. І це є гарним сигналом для швидкого відновлення економіки та автомобільного ринку.

Як бачимо, відвідуваність автосалонів потроху покращується. І це вже майже тренд. Хоча, не можна забувати і про можливість підбору автомобілів за параметрами і ціною на інтернет-сторінках офіційних імпортерів та дилерів. Такий онлайн-сервіс частково замінює особисте відвідування автосалону.

Джерело: AUTO-Consulting

Обговорення новини

Коментарів поки ніхто не залишив. Станьте першим!

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація