На внутрішньому ринку впродовж жовтня 2025 року сервісні центри МВС зареєстрували 77,8 тисячі угод купівлі-продажу вживаних легковиків. Це на 1,9% більше у порівнянні з вереснем-2025, але на 8,7% менше, ніж було укладено договорів торік у жовтні-2024.
Обсяги внутрішнього ринку на діаграмі показані у верхній (синій) частині стовпців, у нижній (помаранчевій) - обсяги імпорту вживаних легковиків, що ми незабаром детально розглянемо в окремій публікації.

Лідером за кількістю перепроданих авто, як і раніше, залишається Volkswagen: понад 9,5 тисяч угод лише серед внутрішніх покупців. Це той самий «золотий стандарт» українського ринку, і причини давно відомі: зручність у ремонті, доступні запчастини, хороша ліквідність.
На другому місці - ВАЗ/Lada, від якої, схоже, нікуди не подітися, навіть у 2025-му. Майже 4,6 тисячі відчужень за місяць - це ознака того, що глибока бюджетність усе ще залишається вагомим аргументом. Далі йдуть Renault, Skoda, BMW і Toyota - кожна з цих марок набрала понад 4 тисячі перепродажів. Саме вони формують середній клас ринку, де перетинаються практичність, рентабельність володіння і довіра покупців. У другій половині десятки бачимо Audi, Ford, Mercedes-Benz і Nissan - бренди, яким довіряють, і які продаються у великій кількості, хоч і на кілька сотень угод менше відносно лідерів.

Подібна картина й серед моделей. Лідерство тут утримує Volkswagen Passat - 2 735 українців минулого місяця знову обрали цю машину. Слідом - Daewoo Lanos, той самий «барометр бідності та надійності», який зі своїми 2 549 угодами показує, що дешеві авто продовжують добре рухатися між власниками. Skoda Octavia та Volkswagen Golf - ще два представники впевненого середнього класу - розійшлися тисячами: 2 375 та 2 196 перепродажів відповідно. Решта учасників ТОП-10 - Renault Megane, Ford Focus, дві серії BMW, Opel Astra та Audi A6 - усі в діапазоні від 900 до 1 300 угод.

Як завжди - на завершення порахуємо авто преміумсегмента. Отже, минулого місяця на внутрішньому ринку нові власники для вже не зовсім нових легковиків цієї групи знайшлися у наступній кількості: 2 Ferrari, 3 Rolls-Royce, 10 Bentley та 21 Maserati.
Цікавинка місяця - найстаріше авто, що змінило власника в жовтні: ГАЗ 20А 1951 року випуску. Згідно з документами - зелений хетчбек із бензиновим двигуном об'ємом 2,1 л. Технічно - це перше покоління добре знаної «Побєди», авто, яке у свій час зробило справжній крок уперед для масового виробництва. На свої 74 роки ця машина виглядає не просто як посланець з іншої епохи, а й демонструє класичний підхід до інженерії: простий мотор, добротний метал, мінімум електроніки. Вона пережила моди, урбаністичні трансформації, десятки поколінь нових моделей і навіть стала героєм книги «Я, «Побєда» і Берлін» Андрія Кузьменка.
Не виключено, що новий власник вже бачить у ній не засіб пересування, а частину власної історії, яку можна поставити в гаражі поряд із ретро-постером і старим радіоприймачем. Такі машини не купують на щодень - їх беруть «аби не дати загинути легенді». І тут вторинний ринок працює як своєрідний музей на колесах: знаходить нове життя для тих, хто давно перестав бути просто автомобілем.