Електричний сідловий тягач Mercedes-Benz eActros 300 після прем'єрного показу на виставці IAA Transportation 2022 пройшов випробування в австрійський горах Тіроль. Завантажений, 40-тонний автопоїзд проїхав 111 км, відвідавши Арльберзький перевал і знаменитий тунель довжиною 13,9 км.
Маршрут проходив через ділянки в районі 1800 м над рівнем моря, а максимальна висота, яку підкорив електротягач, склала 2300 м.
Автопоїзд впевнено подолав підйоми крутизною до 13%. Складна топографія місцевості дозволила ефективно використовувати режим рекуперації. У підсумку було повернуто до 180 кВт. Як результат, на фініші батареї показали ще 40% заряду.
Mercedes-Benz eActros 300 оснащено трьома батарейними блоками ємністю 112 кВт.год кожен. Вони живлять два електромотори в задньому мосту, які розвивають 330 кВт постійної потужності і 400 кВт пікової. Запас ходу сягає 220 км. Зарядка акумуляторів від станції в 160 кВт від 20% до 80% ємності займає трохи більше однієї години. Серійне виробництво електричного сідлового тягача Mercedes-Benz eActros розгорнеться в другій половині 2023 року.
Нагадаємо, що електрична вантажівка Mercedes-Benz eActros як шасі випускається на заводі у Верті вже з жовтня 2021 року. Перед цим модель пройшла розгорнуті дорожні випробування, включаючи Альпи на висоті 2750 м, спекотні райони Гранади, при +45С, а також Північне полярне коло, в Раваніємі у Фінляндії, при морозах до -25С.