Минулого тижня в Китаї стартував продаж модернізованої п'ятидверки, яка стала безпечнішою. Однак клієнти Zeekr 001 часті оновлення не оцінили: уся річ у тім, що за неповні вісім місяців 2024 року в дилерів було три різні варіанти автомобілів, і в міру вдосконалення ціни не зростали! Часті апгрейди впливають на залишкову вартість електрокарів Zeekr у КНР.
Zeekr 001 зразка 2025 модельного року відрізняється від дорестайлінгової версії (MY 2024) електронною «начинкою». Старі чіпи Mobileye залишилися лише «в базі», решту електромобілів перевели на процесори Nvidia Orin X обчислювальною потужністю 508 TOPS. Також оновився лідар: тепер він «б'є» на 200 метрів, а кут огляду збільшено до 120 градусів. Автопілот став розумнішим і здатним розпізнавати 1000 нових сценаріїв руху: підвищилася точність, став більш розвиненим алгоритм штучного інтелекту.
За оцінками Zeekr, оновлений 001 здатний впоратися з 95% дорожніх ситуацій. Стало простішим паркування: власник може вказати на планшеті точку, куди потрібно запаркуватися, а електромобіль постарається заїхати туди без водія. Функція доступна дистанційно, тобто Zeekr 001 можна втиснути у вузькі «кишені» без необхідності відчиняти двері.
З менш значних нововведень - два додаткові кольори кузова. А головне, всі комплектації ліфтбека залишилися з тими самими цінниками - від 36 до 46 тисяч доларів.
Гендиректор Zeekr відреагував на критику власників. Топменеджер визнав, що «можливо, ми не зробили все правильно» і пообіцяв, що у майбутньому Zeekr заздалегідь анонсуватиме оновлення. За даними китайських журналістів, оновлення ліфтбека 001 стало позаплановим: клієнти скаржилися на відсутність передових електронних помічників, доступних на дешевшому Zeekr 007. Оновленням програмного забезпечення проблему розв'язати неможливо, тому автовиробник вирішив поміняти чіп.