Американське агентство з охорони навколишнього середовища (EPA) опублікувало рейтинги економії палива для позашляховиків Jeep Grand Wagoneer з турбованим 3,0-літровим двигуном Hurricane. З'ясувалося, що атмосферний V8 Hemi трохи більш прожерливий за двигун-наступник - витрата палива в змішаному циклі відрізняється на 1,85 літра на 100 кілометрів. За потужністю 6,4-літровий V8 теж поступається: співвідношення 477 кінських сил проти 517.
Зараз позашляховики Jeep Grand Wagoneer пропонуються і зі старим 6,4-літровим атмосферним V8 Hemi (477 сил, 617 Нм), і з новим 3,0-літровим шестициліндровим турбомотором Hurricane (517 сил, 678 Нм), тому агентство EPA зуміло провести коректне порівняння.
За підсумками випробувань виявилося, що на витрату палива в змішаному циклі тип приводу впливу не надає, хоча задньопривідний позашляховик з V8 Hemi трохи економічніший тільки на трасі, а Grand Wagoneer з турбомотором дозволяє заощаджувати пальне завжди. У міському циклі повнопривідний флагман Jeep у будь-якому разі витрачає більше палива: з двигуном V8 витрата досягає 18,1 літра, з «турбошестеркою» - 16,8 літра.
Топ-менеджери Jeep вже підтвердили, що згодом турбомотор Hurricane замінить V8 Hemi повністю. А поки що американці чекають рейтингу EPA для звичайного Jeep Wagoneer - ймовірно, економія палива з новим мотором 3.0 (426 сил, 635 Нм) щодо атмосферного V8 5.7 (397 сил, 548 Нм) виявиться ще більшою.