Cadillac показав приголомшливий концепт, який ніколи не стане серійним

Cadillac показав приголомшливий концепт, який ніколи не стане серійним

20 червня 2024
0

Cadillac представив ще один приголомшливий концепт. У нього немає назви, але відомо, що це «виразне купе» було вправою внутрішнього дизайну. Дизайнери також розробили інтер'єр автомобіля.

Цей концепт виглядає знайомо, оскільки він наслідує модель Escala. У липні 2018 року заявка на патент від General Motors продемонструвала цю саму концепцію на веб-сайті Бюро патентів і товарних знаків США. У той момент помітили схожість дизайну між товарним знаком на сайті USPTO і одним із ескізів Escala.

Cadillac стверджує, що безіменне купе стало основою дизайну для сучасних моделей, таких як CT5 і CT5-V Blackwing. Хоча серійна версія могла б конкурувати з BMW M8 Coupe, цього не сталося. Концепція привернула увагу через соціальні мережі в обліковому записі GM Design в Instagram. Це відкриття стало частиною серії «Зі сховища».

Після припинення виробництва ATS Coupe близько п'яти років тому у лінійці Cadillac немає дводверних моделей. Якщо зірки зійдуться, на дорозі може з'явитися гіперкар. Раніше цього місяця керівник дизайну GM Майкл Сімко натякнув на перспективи флагманського автомобіля: «Чи могли б ми побудувати гіперкар? Так. Чи хотіли б ми побудувати його? Так. Ми будуємо його? Це було прекрасно».

Навіть купе нижчого рівня забезпечило б гарну зміну в морі позашляховиків і седанів. Новий автомобіль у стилі ELR або щось подібне додав би різноманітності. Якщо у GM немає проблем із продажем розкішного мінівена Buick у Китаї, ми заслуговуємо на низьке купе з гербом Cadillac.

Однак сувора реальність полягає в тому, що купе не є прибутковим сегментом, тому все більше автовиробників відмовляються від продажу дводверних автомобілів. Легко попросити Cadillac побудувати цей автомобіль, але є великий ризик, що він не продасться достатньо, щоб мати фінансовий сенс.

Джерело: Motor1.com
Фото: General Motors Design

Обговорення новини

Коментарів поки ніхто не залишив. Станьте першим!

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація