Китайський автовиробник Chery розробив концепт електромобіля, натхненний тунцем, і стверджує, що новинка є найбільш аеродинамічним авто у світі.
Концепт від Chery, як стверджується, має коефіцієнт лобового опору (Сd) лише 0,168, виміряний під час тестування в аеродинамічній трубі.
Повідомляється, що такого результату було досягнуто за допомогою методів моделювання з використанням штучного інтелекту, які протестували понад 2000 різних конфігурацій, натхненних тунцем - однією з найбільш гідродинамічних і найшвидших риб.
Дизайн, натхненний морською істотою, справді може бути актуальним для наземних транспортних засобів. Однак, оскільки ці аеродинамічні властивості починають діяти лише на високих швидкостях, аеродинамічність менш актуальна для міських транспортних засобів, які рухаються на низьких швидкостях. Однак це може значно збільшити запас ходу при русі по шосе.
Незрозуміло, чи вийде концепт Chery у виробництво, і чи зможе він зберегти свій низький опір, якщо це станеться. Lightyear 0 раніше вважався найаеродинамічнішим серійним автомобілем у світі з показником Cd 0,175. Також низьким коефіцієнтом опору повітря відзначались Volkswagen XL1 та GM EV1.
У Lucid стверджують, що їх електричний седан має показник 0,21, але він дуже близький до конкурентів Mercedes-Benz EQS і Tesla Model S. Mercedes-Benz також раніше заявляв про коефіцієнт лобового опору на рівні лише 0,17 у своїй концепції EQXX.