У Китаї Audi готується до випуску локалізованої версії флагманського електромобіля, яка отримає принципово нову технічну «начинку». Йдеться про Audi Q6L e-tron - подовжену модифікацію електричного кросовера, що створений у співпраці з FAW-Volkswagen і побудований на платформі PPE (Premium Platform Electric), яку Audi розробляє спільно з Porsche. Проте головною особливістю китайської версії стане використання фірмової цифрової екосистеми Huawei, що включає не лише інформаційно-розважальні сервіси, а й передові системи допомоги водієві.
Як зазначають китайські джерела, в кросовер буде інтегрована інтелектуальна оболонка Huawei з автопілотом Qiankun. Ця система базується на масиві датчиків, що включає 13 камер, 12 ультразвукових сенсорів і 5 міліметрових радарів. Таке технічне оснащення дозволяє говорити про високий рівень автоматизації водіння, а також про значний прорив у галузі локальних IT-рішень. Водночас Audi продовжує співпрацю з Huawei попри те, що китайська компанія залишається під міжнародними санкціями та фігурує в чорному списку США. Це не заважає її технологіям активно просуватися на ринку Китаю, де обмеження Заходу не мають юридичної сили.
Audi Q6L e-tron був офіційно представлений у квітні 2024 року, а вже в листопаді стала відома інформація про подовжену версію з купеподібним кузовом. Сьогодні компанія розкрила й технічні характеристики автомобіля. Його габарити становлять 4884 мм у довжину, 1965 мм у ширину та 1696 мм у висоту, а колісна база досягає 2995 мм, що на 105 мм більше, ніж у глобальної версії моделі. За рахунок цього простір у салоні було суттєво збільшено, що особливо важливо для китайського ринку, де автомобілі з подовженою базою користуються підвищеним попитом у преміум-сегменті.
Салон кросовера відповідає сучасним стандартам Audi: водія очікує мультимедійна система з трьома окремими дисплеями, в тому числі з проекційним 88-дюймовим екраном з підтримкою доповненої реальності, що покликаний забезпечити максимальну інформативність і зручність під час руху. За рахунок 800-вольтової електричної системи, платформа PPE забезпечує високу енергоефективність і швидку зарядку, що є однією з ключових конкурентних переваг моделі.
Початок поставок на ринок Китаю очікується вже влітку 2025 року, хоча вартість моделі поки не оголошена. Проте вже зараз у Китаї відкрито прийом попередніх замовлень. За даними з авторитетного джерела Autohome, інтерес до моделі високий, і китайська версія Q6L e-tron потенційно може скласти конкуренцію як іноземним, так і місцевим електромобілям преміального сегменту.
Співпраця Audi з Huawei - не поодинокий випадок. Китайські підрозділи також налагоджують подібну інтеграцію технологій із BMW, що свідчить про дедалі глибшу технічну взаємодію європейських брендів з локальними IT-компаніями на ринку Китаю. Однак застосування таких рішень на глобальному рівні наразі залишається під питанням через побоювання з боку західних спецслужб, які насторожено ставляться до використання китайських технологій у критично важливих системах управління транспортом.