Каліфорнійський стартап Shoreline Bespoke представив ультралегкий спортивний автомобіль LM Coupe, натхненний класичними спортпрототипами 1960-х років. Його зовнішність одразу викликає асоціації з легендарним Porsche 917, однак за ідеологією і підходом до інженерії LM Coupe - сучасна спроба поєднати дух історичного автоспорту з доступною ціною та технологічною ефективністю.
Основна ставка проєкту зроблена на мінімальну вагу, високу жорсткість кузова, а також прямий механічний контакт із дорогою, без цифрових фільтрів та штучного посередництва. Конструкція LM Coupe базується на просторовому каркасі нового покоління, виготовленому зі спеціального авіаційного сплаву. Жорсткість кузова підсилена алюмінієвими панелями, які в серійній версії планують замінити на склеєний вуглепластик, що зменшить вагу ще більше. Підвіска з подвійними поперечними важелями та амортизаторами ?hlins розроблена у співпраці з інженерами, що мають досвід у Формулі-1, а це свідчить про надсерйозний підхід до керованості та налаштування шасі.
Рульовий механізм, який має гідравлічний підсилювач і передавальне число всього 1,9 оберту від упору до упору, запозичений безпосередньо зі спортпрототипів класу «Ле-Ман». Завдяки цьому LM Coupe обіцяє миттєву реакцію на дії водія. Гальмівна система побудована на базі компонентів від AP Racing, що широко застосовуються у професійному автоспорті.
Найбільший інтерес викликає силовий агрегат. Це рядна шестициліндрова мотоциклетна силова установка об'ємом 1,65 літра, яка, за словами розробників, створена на основі технологій BMW, але зібрана вручну інженерами фірми Ed Pink Racing Engines. Ця компанія відома створенням моторів для ексклюзивних моделей на кшталт Singer 911 Classic і гіперкара Czinger 21C. Двигун розвиває понад 250 к.с., а працює в парі з 6-ступеневою секвентальною коробкою передач. Вся силова установка важить лише 102 кг, що дозволяє Shoreline LM стати майже на пів тонни легшою за Mazda MX-5, яку вважають еталоном у класі легких родстерів. За співвідношенням потужності до ваги LM Coupe має показник, вищий за Porsche 911 GT3 (350 к.с. на тонну), а за емоційним ефектом творці ставлять його в один ряд із Ferrari Daytona SP3, GMA T.33 і De Tomaso P72.
Втім, на відміну від зазначених суперкартів, вартість яких легко перевищує 2 мільйони доларів, купе від Shoreline пропонують менш ніж за 500 тисяч. Така ціна стала можливою завдяки особливому підходу до виробництва. Уся архітектура автомобіля існує в цифровому вигляді, що дозволяє оперативно оновлювати конструкцію та запускати її у виробництво. Сам виробничий процес організовано за принципами, притаманними аерокосмічній промисловості. Крім того, конструкцію розроблено з урахуванням максимальної ремонтопридатності: лише двом людям знадобиться 2,5 дні, щоб повністю розібрати автомобіль, і ще чотири дні - щоб зібрати його назад.