У Китаї на автосалоні в Гуанчжоу відкрили прийом заявок на нову модифікацію з двигуном внутрішнього згоряння. Такий Avatr 11 буває тільки із заднім приводом (314 сил) і батареєю ємністю 39 кВт-год. Ціна становить 300 тисяч юанів (41,5 тисячі доларів): стільки ж коштує базовий задньопривідний (313 сил) електрокар з акумулятором на 90 кВт-год.
З появою гібридного Avatr 11 гаму 2025 модельного року скоротять до трьох модифікацій: вищезгаданої «бази» з бензиновим екстендером, «середньої» версії з електричною задньопривідною (314 сил) силовою установкою за 340 тисяч юанів (47 тисяч доларів), а також електричної топ-комплектації з чотиримісним салоном і повним приводом (578 сил) за 430 тисяч юанів (59,5 тисячі доларів).
Гібридна силова установка Avatr 11 знайома за іншими моделями. Турбомотором 1.5 (156 сил) поділився Changan, бензиновий агрегат не пов'язаний з колесами і працює в ролі генератора.
Заради економічності та комфорту двигун переналаштували: знижено рівень шуму, а тепловий ККД зріс до 44,39 відсотка. Батареї гібрида вистачає на 225 кілометрів пробігу без активації ДВЗ, а сукупний запас ходу становить 1065 кілометрів (CLTC).