Британська марка з китайським капіталом була змушена переглянути виробничі прогнози. Спочатку в 2024 році хотіли продати 55 500 екземплярів, але тепер Lotus націлився на 12 000 машин: цільовий показник зменшено на 78 відсотків! У 2025 році планують реалізувати 30 000 автомобілів замість початкових 76 000 (-60%). Річ у тім, що найбільш масові Lotus випускаються в Китаї.
Гендиректор Lotus Group Цинфен Фен наголосив, що план продажів довелося скоригувати після рішення США ввести стовідсоткові мита на електромобілі китайського виробництва. Цей крок «кардинально вплинув на прогноз». Також бізнес Lotus підкосили законодавчі ініціативи інших країн, насамперед Євросоюзу.
Бестселерами Lotus є кросовер Eletre і ліфтбек Emeya, і обидва електромобілі випускаються в Китаї на місцевій платформі EPA (різновид Geely SEA). У планах британської марки випустити масовий середньорозмірний кросовер, але і він пропишеться в Піднебесній. Наразі Lotus генерує збитки: за підсумками першого півріччя втрати склали 460 мільйонів доларів (+30% щодо 2023 року).
Можливо, антикитайські мита змусять Geely змінити стратегію розвитку Lotus, наприклад, перенести виробництво в іншу країну. Однак запуск нового заводу пов'язаний зі значними інвестиціями, до того ж, китайський майданчик зручний з погляду логістики і дає змогу знижувати собівартість за рахунок часткової уніфікації з іншими моделями на платформі SEA.