Чистий прибуток німецького виробника автомобілів класу люкс Mercedes-Benz Group AG за перші три місяці року скоротився майже на 20% через вищі витрати, пов'язані з призупиненням бізнесу в Росії після війни в Україні. Про це пише The Wall Street Journal.
Чистий прибуток, що припадає на акціонерів, впав до 3,49 млрд євро за три місяці, що закінчилися 31 березня, порівняно з 4,29 млрд євро роком раніше, що призвело до падіння прибутку на акцію до 3,26 євро з 4,01 євро роком раніше.
Однією з причин падіння стало рішення Mercedes призупинити бізнес із Росією після нападу Москви на Україну. За словами компанії, цей крок спричинив витрати у розмірі 709 мільйонів євро, що еквівалентно 754 мільйонам доларів.
Продажі нових автомобілів Mercedes-Benz впали на 10% до 487 тисяч автомобілів у першому кварталі «в основному через вузькі місця в поставках напівпровідників, блокувань Covid-19, а також війни в Україні», йдеться у звіті компанії.
Прибуток Mercedes до вирахування відсотків та податків, який не включає спеціальні збори та витрати, за квартал зріс на 11% до 5,23 млрд євро.
Штутгартський виробник автомобілів і фургонів заявив, що на бізнес протягом року вплине нестача напівпровідників, зростання цін на сировину, збої через пандемію Covid-19, особливо в Китаї, і нова волатильність у ланцюжках поставок через війну в Україні.
«Геополітичні та макроекономічні умови, як і раніше, характеризуються винятковим ступенем невизначеності, включаючи війну в Україні, її вплив на ланцюжки поставок та динаміку цін на сировину та енергію», – заявили в Mercedes.