Електроатлет у сегменті компактних автомобілів

Електроатлет у сегменті компактних автомобілів

20 січня 2021
0
Інформація розміщена на правах реклами або надана партнерами:

Марка Mercedes представила електричний кросовер EQA. Динамічний дизайн кузова відображає справжнє насолодження, який водій отримає за кермом цього електрокара. Тісно пов'язаний з GLA, EQA пропонує найкращі його характеристики у поєднанні з потужним електричним двигуном. Новий EQA виробляється у Раштатті (Німеччина) та Пекіні (Китай). Системи батарей для EQA постачатимуться компанією Accumotive, дочірнім підприємством Mercedes-Benz у Каменці (Німеччина). Завод з виробництва батарей в Яворі (Польща) також веде підготовку з постачання систем батарей для компактних моделей Mercedes-EQ.

EQA – перший електричний хетчбек в сегменті компактних автомобілів Mercedes-Benz, що забезпечує чудовий баланс динамічних характеристик, ціни і економічності експлуатації, а також часу виходу на ринок. Поява новинки в офіційній дилерській мережі компанії «АвтоКапітал» (Корпорація УкрАВТО) очікується навесні цього року.

«Ультрасучасний дизайн та інтуїтивне управління – дві головні особливості EQA. EQA дозволив нам вперше запропонувати нашим клієнтам повністю електричний Mercedes в сегменті компактних автомобілів, що забезпечує виняткову зручність в повсякденному використанні. Таким чином, створення EQA є важливою віхою на шляху до електрифікації наших автомобілів у всіх сегментах», – коментує вихід нової моделі Брітта Зеегер (Britta Seeger) член правління Daimler AG і Mercedes-Benz AG, що відповідає за маркетинг і продажі автомобілів Mercedes-Benz.

Неперевершене задоволення від водіння:

Першою моделлю лінійки буде EQA 250 (витрата електроенергії змішаний цикл: 15,7 кВтгод/100 км; викид CO2 змішаний цикл: 0 г/км) з потужністю 140 кВт і запасом ходу 486 кілометрів згідно NEDC. Пізніше будуть представлені нові версії моделей з урахуванням конкретних потреб клієнтів. Серед них будуть як більш спортивні моделі з додатковим електродвигуном (eATS) і потужністю понад 200 кВт, так і моделі з запасом ходу більше 500 кілометрів (згідно WLTP)3. Для Mercedes-EQ основний шлях розширення лінійки полягає не в постійному збільшенні батарей, а в послідовному підвищенні енергоефективності всіх компонентів автомобіля.

Інноваційні технології автоматизації для забезпечення комфорту водіння:

Оптимізована під EQ система навігації Electric Intelligence для розрахунку маршруту завжди віддає перевагу найшвидшому варіанту з урахуванням максимально короткої за часом зарядки. Крім того, алгоритм розрахунку маршруту динамічно реагує на зміни, наприклад, в дорожній ситуації або з урахуванням персонального стилю водіння.

Збільшений запас ходу завдяки меншому лобовому опору:

Низький аеродинамічний опір означає високу енергоефективність, що особливо важливо для електромобілів. EQA - перша модель з лінійки Mercedes-EQ, аеродинамічне проектування якої повністю проводилося в цифровому форматі. Наступні виміри, проведені в аеродинамічній трубі, показали значення Cd 0,28, що підтвердило високу якість такого моделювання. Зона аеродинамічного опору становить 2,47 м2. Найважливіші складові підвищення аеродинамічних характеристик включають повністю закриту систему управління охолодженим повітрям, аеродинамічно ефективні передній і задній фартухи, пласке, практично повністю закрите днище, спеціально сконструйовані колеса для зменшення аеродинамічного опору і адаптовані передні і задні спойлери.

Енергоефективність також була ключовим фактором при проектуванні теплової архітектури автомобіля. Завдяки тепловому насосу відпрацьоване тепло від електричного силового агрегату може бути використано для обігріву салону. Це значно скорочує споживання акумулятора системою опалення, збільшуючи запас ходу автомобіля. Крім того, автомобіль забезпечує можливість вибору кліматичного режиму для салону EQA ще до запуску автомобіля. Ця функція управляється за допомогою мультимедійної системи з штучним інтелектом MBUX (Mercedes-Benz User Experience)

Акустичний комфорт та відмінна шумоізоляція:

Особливу увагу інженери приділили відповідності автомобіля найвищим стандартам шумоізоляції і відсутності вібрацій в салоні, включаючи ізоляцію електродвигуна від ходової частини і кузова. Те саме мають на меті й численні системи демпфірування, призначені для запобігання поширенню звуку повітрям.

Інтелектуальні помічники водія:

Стандартна комплектація автомобіля передбачає встановлення активної системи утримання смуги руху (Active Lane Keeping) і активної системи екстреного гальмування (Active Brake Assist). У критичних ситуаціях активна система екстреного гальмування допомагає уникнути зіткнення за допомогою автономного гальмування або пом'якшити його наслідки. Система також здатна знизити швидкість в разі виявлення нерухомих транспортних засобів і пішоходів під час руху на дозволеної швидкості в умовах міста. Розширений пакет асистентів водія включає такі функції як, наприклад, допомога при повороті, визначення коридору руху при екстреному гальмуванні, моніторинг «сліпих зон», інформує водія про наближення велосипедистів або автомобілів і видає візуальне і звукове попередження при наявності пішоходів в зоні поруч з пішохідними переходами. Функція ECO Assist гарантує максимальний комфорт від водіння за допомогою активної системи підтримки дистанції DISTRONIC.

Зпроектована спеціально під Mercedes-EQ концепція безпеки та численні краш-тести:

Кузов EQA, що базується на надійній конструкції моделі GLA, був спеціально модифікований для забезпечення конкретних потреб електромобіля. Батарея розташована в спеціально розробленому підрамнику, що складається з елементів, виготовлених методом гарячого пресування. Захисний елемент батареї в її передній частині захищає накопичувач енергії від сторонніх предметів і запобігає відповідним ушкодженням. Зрозуміло, EQA пройшов повний комплекс стандартних випробувань. У ньому також дотримані найсуворіші вимоги до батареї і всіх електричних компонентів.

Традиційно високий рівень безпеки і для пасажирів:

У стандартну комплектацію входять подушки безпеки водія і переднього пасажира, колінна подушка безпеки для водія і бічні подушки безпеки. Передні подушки безпеки для захисту грудної клітки і області тазу також входять в стандартну комплектацію, і доступні в якості додаткового обладнання для другого ряду сидінь. В автомобілі додатково може бути встановлена система PRE-SAFE®, а передні сидіння оснащені електричними реверсивними натяжителями котушок ременів.

Технічні характеристики:

Джерело: Mercedes

Обговорення новини

Коментарів поки ніхто не залишив. Станьте першим!

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація