Журналісти Autohome з'ясували: продажі рестайлінгової версії стартують 26 листопада, а стартова ціна залишиться на колишньому рівні (161 800 юанів або 22 тисячі доларів).
Загалом кросовер із заводу Beijing-Hyundai повторив південнокорейський варіант, однак начинка залишилася оригінальною: або гібрид із 2,0-літровим «атмосферником», або традиційна версія з 1,5-літровим турбомотором.
Попри назву Tucson L не більший за знайомий нам кросовер: колісна база - однакові 2755 міліметрів. Також на заводі Beijing-Hyundai не стали втручатися в екстер'єр та інтер'єр - хіба що оформлення з «двостволкою» вихлопу не означає пакет N Line. В іншому китайський варіант копіює «глобальну» версію.
Відмінності під капотом: у гібридної версії з «атмосферником» 2.0 поєднується 6-ступінчастий автомат із вбудованим електромотором. Раніше пікова віддача становила 193 к.с. і 350 Нм, але характеристик оновленого варіанта немає.
У традиційній версії у зв'язці з турбомотором 1.5 працює 8-ступінчастий автомат: такий Hyundai Tucson видає 200 кінських сил і 253 Нм. Роботизованої коробки передач більше немає: навіть у повнопривідної топ-версії класична «гідромеханіка».
Наразі топ-версія коштує 226 тисяч юанів (31 тисяча доларів), і навряд чи кросовер подорожчає.