Вартість початкових версій електромобілів дає лише віддалене уявлення про цінову політику виробника, тому керівництво каліфорнійської компанії Rivian на квартальному звітному заході було змушене визнати, що основна частина моделей R1S і R1T, що випускаються, не вкладається в ціновий діапазон до $80 000, який дозволяє покупцям у США претендувати відрахування у розмірі $7500. Цю проблему виробник готовий усунути вже після початку випуску електромобілів на новій платформі R2.
Активне обговорення цільових субсидій, які влада США має намір виділяти протягом десяти років із січня наступного року, розгорнулося напередодні підписання відповідного законопроекту президентом країни Джозефом Байденом (Joseph Biden). Компанія Rivian зараз пропонує кросовери та пікапи на електротязі, для яких верхня межа покупок, що субсидуються, встановлена ??на позначці $80 000, а більш компактні електромобілі для отримання субсидії повинні проходити ціну $55 000, а також випускатися на території США. Батареї для таких машин повинні або вироблятися в США, або поставлятися з країн, які мають угоду про вільну торгівлю.
Основна частина пропонованих Rivian електричних позашляховиків вже не підпадає під дію цієї програми, але керівництво компанії на квартальній конференції наголосило, що всі зусилля виробника спрямовані на те, щоб представники платформи R2 відповідали вимогам цієї програми субсидування. Іншими словами, позашляховики на базі цієї платформи повинні будуть пропонуватись у США за ціною не більше ніж $80 000.
Платформа R2 спочатку розробляється Rivian як дешевша і сучасніша наступниця нинішньої R1. Компанія розробляє для неї тягові батареї типу LFP, а силова установка R2 повинна працювати з напругою 800 вольт. Випуск носіїв платформи R2 повинен початися на підприємстві Rivian, що будується в штаті Джорджія з 2025 року. Компанія вже зареєструвала близько шести торгових марок із поєднанням символів «R2», що натякає на можливість розширення асортименту моделей, хоча пікап R2T та кросовер R2T у цьому переліку також присутні. Особливу увагу при організації виробництва електромобілів на платформі R2, компанія Rivian обіцяє приділяти локалізації випуску необхідних компонентів, включаючи тягові акумулятори. На першому етапі підприємство у Джорджії зможе щорічно випускати по 200 тисяч електромобілів.