Xiaomi SU7 Ultra встановив рекорд Нюрбургринга і отримав нову спецверсію

Xiaomi SU7 Ultra встановив рекорд Нюрбургринга і отримав нову спецверсію

01 липня 2025
45

Компанія Xiaomi офіційно заявила про встановлення нового рекорду на легендарній трасі Нюрбургринг для електромобілів категорії «прототипи». Флагманський седан Xiaomi SU7 Ultra під керуванням тестового пілота Девіда Піттарда подолав «Північну петлю» за вражаючі 6 хвилин і 22,091 секунди, що зробило його швидшим за навіть гібридний суперавтомобіль Mercedes-AMG One, серійна версія якого показала час 6:29,090. Попередній рекорд, встановлений іншим прототипом SU7 Ultra, дорівнював 6:46,874, тож нове досягнення стало беззаперечним проривом.

На додачу до успішного виступу на трасі, Xiaomi представила одразу дві спеціальні модифікації свого найпотужнішого седана. Перша - це опціональний Track Package, який доступний для замовлення за 100 000 юанів (приблизно 13 800 доларів США). У межах цього пакета покупці отримають вдосконалену гальмівну систему, посилену систему охолодження, спортивну підвіску Bilstein EVO R, високопродуктивну батарею та напівслікові шини Pirelli. Повна ціна моделі SU7 Ultra з цим пакетом становитиме 629 900 юанів, що еквівалентно приблизно 86 800 доларів США.

Друга версія - надобмежене видання Nurburgring Edition - це фактично трекова модифікація, тираж якої складе всього 10 екземплярів. У цій версії задні сидіння повністю прибрані, натомість встановлено каркас безпеки, а спереду з'явилися фіксовані спортивні сидіння-«ковші». Також змінено зовнішній вигляд: встановлено нові панелі днища, капот із вуглепластику та стаціонарне заднє антикрило. Ціна цієї ексклюзивної версії складає 814 900 юанів, що приблизно дорівнює 112 300 доларів США.

Обидві версії SU7 Ultra оснащені максимальною конфігурацією силової установки - 1548 к.с. потужності та 1770 Нм крутного моменту. Для досягнення максимальної продуктивності також розблокована електронна межа швидкості, тож авто здатне розганятися до 350 км/год.

Джерело: Carscoop
Фото: Xiaomi

Обговорення новини

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація
Oleg_H  

NoMercy, твій вихід
Ти колись писав, що якщо виробник нічого в автоспорті не досяг, рекордів не поставив то його можна не рахувати автовиробником.
Розкажи як так сталось, що автовиробнику тільки рік, чуть більше, а він вже рекорди траси ставить один за одним. Так, це вже не перший рекорд. Перший був місяць тому для серійних авто.

+3-1ВІДПОВІСТИ  
RaMoNVicious  

Oleg_H, ну це одне коло в "категорії" без обмежень. То ж, це дійсно мало про що каже.

+3-10ВІДПОВІСТИ  
Oleg_H  

RaMoNVicious, Це мені нагадує мантри про ракети Маска як колись писали.
От як полетить повторно ступінь, тоді поговоримо
От як посадять ступінь на баржу, тоді поговоримо
От як... і т.д.

Так і тут. Рекорд вже не рекорд і не рахується

+5-2ВІДПОВІСТИ  
Показати ще 27
N_S  

От тут пишуть ENCAP, а хтось подивився на той ENCAP?
В 10ці (2025) найкращих - тесла та 5 китайців...
У 2024му теж достатньо:
https://tinyurl.com/245puyd7

PS посортуйте по "Overall rating"

+1-2ВІДПОВІСТИ  
Oleg_H  

N_S, Люди просто в бункері останні 10 років просиділи

+3-2ВІДПОВІСТИ  
RaMoNVicious  

Oleg_H, люди як раз в реальному світі живуть, а покупці китайців з китаю - живуть в іллюзіях, що намахали систему.

+2-5ВІДПОВІСТИ  
Показати ще 9
N_S  

Доречі у 2023 році - взагалі домінує китай...
А ще є Європейські бренди з 0 зірок - Renault Zoe у 2021
Й Італія підводить
Fiat Punto, Doblo, 500 у 2017 та Tipo у 2016
Fiat Panda, Citroen DS3 2018

-1ВІДПОВІСТИ  
RaMoNVicious  

N_S, Пунто не випускається, як і той Добло. Тіпо ну чисто дешманське авто, як конкурент Логану - що від неї можно очикувати ще і з урахуванням року її виходу. Ну а Zoe з 2012 майже без змін випускається, Панда з 2011 (її вже саме через безпеку хотіли зняти з конвеєру, але покупець не відпускає). І їх ніхто не виправдовує, але треба ще враховувати, що це майже найкомпактніші авто в цілому.
А ось у китайців - там здоровенні хріні, ще б вони мали меньше 5 зірок. А ще і ціни прям доступні:
Hongqi E-HS9 - від 70К євро
JAECOO 7 PHEV - від 37К євро
Voyah COURAGE - від 35.5К євро
MG MGS5 EV - від 32К євро
Прям бачу їх конкурентність.

+1-6ВІДПОВІСТИ  
N_S  

RaMoNVicious,
Тести 2025 - то все нові моделі, їх ще китає-возуни не завезли.
Ніхто не каже що все продається в Україні.
Й до ENCAP доїхало дуже багато китайців (при бажанні порахуйте)
Плчинаючи з 2019р. тести - MG HS та ZS EV, які представлено в Україні

А от якщо дивитись старіші моделі :
Volkswagen ID.3,4,5
BYD Seal 2023 від $27 000
Класіка - BYD Tang від $32 000, Zeekr 001, X
Є й малеча:
BYD Dolphin 2023 від $16 000 (конкурент ZOE з 0 зірок)
GWM/Haval ORA 03, теж є офіційно.

Чи які моделі для Вас китайський автопром?

-1ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація