Компанія Chery вперше показала великий рамний пікап. На китайській виставці Chery International User Summit представили поки що безіменний прототип, який підтверджує плани марки кинути виклик Great Wall і Changan.
Офіційних подробиць немає, але в пікапі Chery легко впізнати першоджерело: вантажівка лінійки Weishi фірми ZX, яка входить в орбіту GAC. Дизайнери попрацювали над зовнішністю, не чіпаючи скління, двері, силову структуру і звіси.
Пікап Chery дебютував у форматі кемпера з наметом на даху, розкладними сходами і навісом. Майже всі кузовні панелі оригінальні, також у фірмовому стилі зроблена оптика і радіаторна решітка. Ймовірно, основою послужив ZX Weishi 1949 року, хоча в Мережі є й інші точки зору. У будь-якому разі йдеться про великий рамний автомобіль із «поздовжнім» мотором.
Початкова вантажівка завдовжки близько 5,3 метра оснащується дизельними і бензиновими турбомоторами у зв'язці з «механікою» або 8-ступінчастим автоматом.
Про специфікації Chery говорити рано. Але новинка має зберегти задній нерозрізний міст, жорсткий повний привід зі знижувальною передачею, що під'єднується жорстко, і вантажопідйомність близько півтонни.
Чутки про співпрацю Chery і ZX ходять близько двох років, а дебют прототипу пікапа натякає, що роботи в цьому напрямку справді ведуться. Втім, першим характеристики вантажівки Chery напевно розсекретить Мінпромторг Китаю: без сертифікації не обходиться жодна новинка.