Компанія Great Wall Motors уже протягом п'яти років у повній таємниці розробляє власний суперкар, який має не поступатися за характеристиками й емоційною віддачею автомобілям Ferrari. Про це в ексклюзивному інтерв'ю авторитетному галузевому виданню розповіла головна технічна директорка GWM У Хуейсяо, підтвердивши існування раніше засекреченого амбітного проєкту, старт якого припав ще на 2020 рік. За її словами, ключова мета - створити справжній суперкар, який зможе викликати у водія не просто задоволення, а справжній емоційний вибух, залишаючи незабутнє враження від кожної поїздки.
У Хуейсяо також підкреслила, що компанія приділяє особливу увагу оптимізації витрат, намагаючись знизити вартість виробництва без шкоди для якості, динаміки або рівня інженерної складності майбутнього авто. За її словами, йдеться саме про справжній суперкар у повному сенсі цього слова, який, згідно з амбіціями GWM, зможе на рівних конкурувати з іконами автомобільного світу, включаючи Ferrari.
Хоча технічна директорка утрималась від коментарів щодо можливої участі прототипу в тестах на німецькому треку Нюрбургринг, стало відомо, що компанія вже залучила фахівців, які мають безпосередній досвід роботи на цьому легендарному автодромі. Такий крок свідчить про серйозність намірів GWM вивести свій суперкар на глобальний рівень і створити продукт, що здатен скласти конкуренцію найкращим гіперкарам Європи.
Серед ключових викликів, з якими наразі зіштовхується команда інженерів, - виготовлення карбонового кузова. У Хуейсяо відкрито визнала, що наразі в Китаї відсутні компанії, які можуть забезпечити виробництво кузовних елементів з вуглепластику на тому рівні точності та якості, який відповідав би технічним вимогам до суперкарів світового класу. Цей фактор змушує компанію шукати нові рішення як усередині країни, так і за її межами, ймовірно, співпрацюючи з іноземними партнерами.
Водночас, як стало відомо з внутрішніх джерел, Great Wall Motors активно інвестує в залучення провідних фахівців із галузі штучного інтелекту, що може вказувати на глибоку інтеграцію цифрових технологій у майбутній суперкар. Заробітні плати, які пропонує GWM найкращим інженерам та розробникам, коливаються в межах від 570 до 710 тисяч доларів на рік - рівень, притаманний найконкурентнішим ринкам ІТ-індустрії. Це є ще одним свідченням рішучості компанії створити не просто авто, а технологічний прорив у своїй категорії.
Також У Хуейсяо висловила переконання, що амбітна розробка GWM не лише відповідатиме, а й перевершить характеристики таких моделей, як Ferrari SF90 Stradale - одного з найпотужніших гібридних суперкарів сучасності. Вона наголосила, що попри впевненість у власних силах, компанія завжди готова вчитись у конкурентів, прагнучи постійного вдосконалення. Символічним виглядає й той факт, що раніше в об'єктиви фотокамер потрапив сам генеральний директор GWM Вей Цзяньцзюнь, який керував Ferrari SF90. Такий жест інтерпретується аналітиками як ознака глибокого аналізу італійського досвіду з метою адаптації найкращих рішень у власній розробці.
Проєкт суперкара, що досі не має офіційного імені, залишається однією з найінтригуючіших таємниць китайського автопрому. GWM наразі не розкриває детальних технічних характеристик, проте, судячи з амбіцій компанії та її стратегічних кроків, мова йде про створення автомобіля, що має стати не просто символом технологічного прориву, а й національної гордості, здатної заявити про Китай на мапі світової індустрії суперкарів.