Освоєння європейського ринку китайський бренд Nio розпочав із відкриття першого шоу-руму в Осло влітку 2021 року. Продажі автомобілів у Європі планували організувати через власну мережу, засновану на принципі особистого знайомства з автомобілем. Так само Nio продає свої електромобілі й на рідному ринку.
В даний час компанія керує шістьма виставковими залами Nio House в Європі. У них клієнти можуть оглянути та протестувати п'ять різних моделей, включаючи тільки но випущений седан ET5. Але досягти цільового рівня продажів вони не дозволяють.
За деякими даними, виправити ситуацію планують за допомогою європейських автосалонів. У Nio цю інформацію прокоментували досить ухильно, заявивши, що «виберуть модель, яка найкраще відповідає місцевому ринку та потребам розвитку бренду». Чи означає це повернення до витоків, чи Nio піде своїм шляхом, покаже час.
Хоча дилерські мережі - це й найкоротший шлях до покупця, але далеко не всі дилери пропонують хорошу якість обслуговування клієнтів. Крім того, зазвичай співробітники автосалонів не настільки добре знайомі з автомобілями як виробники.