Імпортні автомобілі, особливо китайські, накопичуються в європейських портах, перетворюючи їх на «автомобільні стоянки», пише Financial Times.
Проблема виникла через уповільнення продажів і логістичні складнощі, включно з нестачею водіїв вантажівок.
«Автодистриб'ютори все частіше використовують паркінги порту як депо. Замість того, щоб зберігати автомобілі у дилерів, їх залишають на автомобільному терміналі», - повідомили в порту Антверпен-Брюгге.
Деякі керівники автомобільної промисловості заявили, що китайські виробники не продають свої транспортні засоби в Європі так швидко, як вони очікували, що стало основною причиною перевантаження портів регіону.
«Китайські виробники електромобілів використовують порти як автостоянки», - сказав один із менеджерів логістичної компанії.
Деякі електромобілі китайських брендів простояли в європейських портах до 18 місяців.
Ще один співрозмовник видання зазначив, що багато розвантажених транспортних засобів просто залишалися в портах, поки їх не продали дистриб’юторам або кінцевим споживачам.
«Це хаос», - сказала інша особа, знайома із ситуацією.