Седан Mazda EZ-6 дебютував 26 жовтня, а в листопаді його продажі досягли 2445 одиниць, що перевищило очікування виробника. За даними Mazda, ці результати підняли Mazda EZ-6 до трійки лідерів середньорозмірних седанів на нових джерелах енергії в Китаї. Виробництво на заводі Changan Mazda в Нанкіні було збільшено для задоволення зростаючого попиту.
Mazda EZ-6 створена на гібридній платформі EPA компанії Changan. Лінійка включає сім версій моделі з ціновим діапазоном від 19 200 до 24 700 доларів. Дизайн виконаний у фірмовій стилістиці Mazda «Kodo» з характерними розділеними фарами, світлодіодними денними ходовими вогнями та підсвіченим логотипом Mazda.
Габарити Mazda EZ-6 складають: довжина - 4921 мм, ширина - 1890 мм, висота - 1485 мм, колісна база - 2895 мм.
Автомобіль доступний у двох модифікаціях: як електромобіль із заднім приводом і двигуном потужністю 218 к.с., що забезпечує запас ходу до 600 км, або як гібрид із комбінованим запасом ходу близько 1200 км. Електрична версія оснащена двигуном максимальною потужністю 260 к.с., тоді як у гібрида встановлено 95-сильний двигун внутрішнього згоряння (ДВЗ) у поєднанні з 217-сильним електромотором.
Автомобіль обладнаний 4-мегапіксельними панорамними камерами високої роздільної здатності та 12 високоточними ультразвуковими радарами. Передбачено функції автоматичного та дистанційного паркування.
Інтер'єр оснащено повністю цифровою панеллю приладів, 14,6-дюймовим центральним сенсорним дисплеєм для управління системами автомобіля та двоспицевим кермом. У залежності від комплектації Mazda EZ-6 може мати аудіосистему Sony, 64-кольорове підсвічування салону, ергономічні сидіння з функцією «невагомості» та процесор Qualcomm Snapdragon 8155.