Porsche визнає «швидкість» китайських автокомпаній і повертається до бензинових двигунів

Porsche визнає «швидкість» китайських автокомпаній і повертається до бензинових двигунів

12 грудня 2025
0

Porsche зізнається, що конкурувати в Китаї стає важко через швидкий розвиток місцевих автовиробників. Продажі німецької марки впали на 28% у 2024 році - до 56 887 автомобілів. До вересня цього року падіння продовжилося, і постачання знизилося ще на 26%.

Компанія запустила план під назвою «Повернення Китаю», але визнає, що повернутися до попередніх обсягів продажів нереально.

Генеральний директор Porsche China Александр Полліч в інтерв'ю німецькій газеті Automobilwoche сказав:

«Швидкість інновацій у Китаї вражає, як і різноманітність пропонованих продуктів. Ціни та маркетингові стратегії змінюються майже щодня. Раптом стикаєшся з безліччю учасників ринку, і машини дійсно подобаються клієнтам. Але ми приймаємо цей виклик».

Падіння продажів пов'язане не лише з напливом дешевших електромобілів, а й зі зменшенням порогу розкішного податку. З 2016 року він становив 1,3 млн юанів ($184 000), а з 20 липня цього року - 900?000 юанів ($127 000). Це зробило автомобілі ще дорожчими. Середня ціна нового Porsche у Китаї зараз менш як 1 млн юанів ($141 000).

Щоб адаптуватися, Porsche скорочує дилерську мережу: зі 150 салонів у 2024 році залишилося 120, а до кінця наступного року їх буде лише 80. Решта магазинів чекає на нові бензинові SUV. Компанія підтвердила плани замінити оригінальний Macan на нову модель з бензиновим двигуном. Крім того, трирядний автомобіль, який спочатку планувався як електричний, спершу з'явиться з бензиновим двигуном.

Електромобілі все ще залишаються частиною стратегії «Повернення Китаю». Планується запуск Cayenne Electric і моделі 718 EV, яка, за словами Полліча, буде «унікальною в Китаї за спортивністю». Деталі про це не уточнюються, але відомо, що наступні Boxster і Cayman все ще матимуть бензинові двигуни у топових версіях.

Полліч також попередив про «складний» 2026 рік. Нові бензинові SUV з'являться пізніше, а створення дочірнього бренду Porsche наразі не планується. Через високі витрати виключено й локальне складання з комплектів SKD або CKD.

Ситуація Porsche не унікальна - конкуренти теж відчувають труднощі на китайському ринку. Продажі BMW Group (включно з MINI) впали на 13%, Mercedes - на 7%, Audi - на 10,9%. Китайські виробники наздогнали традиційні бренди, особливо у сегменті електромобілів, де ціни стають дуже конкурентними.

Для Porsche повернення інтересу до бензинових двигунів може допомогти відновити продажі, навіть якщо електромобілі залишаються частиною стратегії.

Джерело: NV.UA
Фото: Porsche

Обговорення новини

Коментарів поки ніхто не залишив. Станьте першим!

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація